עזרה ומידע

לכל שאלה תשובה.
ואם לא מצאתם כאן תשובה, צרו קשר ושאלו אותנו.

  • כיצד אפשר לקבל חשבוניות?

    באיזור האישי רשימת כל חשבוניות המס שהופקו מרגע ההצטרפות לשירות. ניתן לצפות בהן, להוריד קובץ PDF ולהדפיס אותן. בנוסף אפשר להפיק מסמך מסכם של כל התשלומים שבוצעו לפי טווח תאריכים.

  • האם כרטיס הסים בערכת ההרשמה יתאים למכשיר שלי?

    אנו שולחים כרטיס סים מתפרק לשלושה סוגים: סים רגיל, מיקרו סים ונאנו סים - אלה מתאימים לכל סוגי המכשירים.

  • מה עלות ההצטרפות לשירות?

    בעת ההצטרפות יש 2 סעיפים חד פעמיים לכל קו שמזמינים: עלות סים ועלות הקמת קו.
    בהתאם למספר החבילות ולמבצעים שונים אנחנו מציעים פטור מעלויות אלה וכדאי להתעדכן בעמוד החבילה מהן העלויות בעבור כל חבילה והאם יש מבצעים ופטורים.

  • למה אי אפשר להצטרף אלא רק להירשם לרשימת המתנה?

    אנו קוצבים את מספר הנרשמים לשירות כדי להבטיח שאנחנו שומרים על סטנדרט גבוה של שירות. אם אתם מכירים חבר או חברה שהם לקוחות שלנו, בקשו מהם קישור הזמנה ותוכלו להצטרף. אם לא, הירשמו לרשימת ההמתנה ונעדכן אתכם במסרון SMS כאשר תורכם יגיע.

  • האם אפשר להחליף חבילה?

    בהחלט. אם החבילה שאתם נמצאים בה לא מתאימה לכם, אפשר לעבור לחבילה אחרת דרך האיזור האישי. השינוי ייכנס לתוקף במחזור החיוב הבא.

  • האם אפשר לרשום יותר מקו אחד תחת אותו החשבון?

    ללא הגבלה. אפשר ואף כדאי. בדרך כלל עסקים שבוחרים באקסטרה מובייל מניידים את כל הקווים של העובדים אלינו כדי ליהנות ממשק אחד מרכזי לניהול של כל הקווים בחשבון. אם יש לכם יותר מ-5 קווים, תוכלו לבקש שנקים בעבורכם חבילה מיוחדת שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם וכך תוכלו לשלם בדיוק על מה שהעסק שלכם צריך, ולא מעבר.

  • כיצד אקבל את כרטיס הסים?

    באשף ההצטרפות מציינים כתובת למשלוח ואנחנו שולחים לכם ערכת הצטרפות ובה כרטיס סים (והפתעות נוספות) עם שליח עד הבית.

  • האם אפשר להצטרף ולשמור על המספר שלי?

    בהחלט. באשף ההצטרפות תתבקשו להעלות צילום חשבונית מספק הסלולר הקודם ולאמת בעלות על הקו באמצעות קוד ב-SMS - זו הדרך שלנו לוודא שהמספר שייך לכם לפני שאנו מניידים אותו אלינו.

  • איך אדע איזו חבילה מתאימה לי?

    אנחנו מאמינים גדולים בשקיפות ולכן כל המידע על כל חבילה מפורט לפרטי פרטים בעמוד החבילה. בדקו מה השימושים שלכם היום ברמת הבסיס (גלישה, הודעות, שיחות) ובחרו לאילו פיצ'רים אקסטרה שיש לנו אתם זקוקים ובחרו בחבילה שמתאימה לכם. וגם אם טעיתם, אפשר לעבור לחבילה אחרת במחזור החיוב הבא ללא עלות וללא הגבלה.

  • האם יש התחייבות לתקופה מסויימת?

    אין התחייבות אצלנו, אפשר לסיים את ההתקשרות בכל רגע. נשמח לתת לכם שירות כשתרצו להיות לקוחות שלנו, ונברך אתכם לשלום עם חיוך כשתחליטו שלא מתאים.
    מעבר לכך, אם תחליטו שלא מתאים לכם תוך 14 ימים מהפעלת הסים ניתן לכם זיכוי כספי.

  • האם אפשר לבחור מספר חדש?

    כן. באשף ההצטרפות תוכלו לבחור מספר מתוך מאגר מספרים חדשים.

  • מה אם אתחרט? יש החזר כספי?

    יש! יש לנו הרגשה שתאהבו את השירות שלנו ואת הערך המוסף שאנחנו מביאים לעולם הסלולר עם כל הפיצ'רים המתקדמים שלנו אבל רק למקרה שתחליטו שלא מתאים לכם, אנחנו מאפשרים לכם לקבל החזר כספי עד 14 יום מרגע הפעלת הסים.

  • כדאי לבטל את המינוי שלי בחברה אחרת לפני שאני עובר אליכם?

    לא! כדי לעבור עם המספר אלינו, הקו צריך להיות פעיל בחברה אחרת וכך נוכל לנייד אותו אלינו. אם הקו יבוטל, לא נוכל "למשוך" אותו אלינו ואתם מסתכנים בלאבד את מספר הטלפון שלכם.

  • כיצד ומתי משלמים?

    במעמד ההצטרפות מכניסים פרטי כרטיס אשראי. במידה ויש עלויות הקמה (לרוב אין), נגבה אותם במעמד ההצטרפות ואילו את החשבון החודשי נגבה ב-14 בכל חודש בעבור החודש שחלף.

  • באילו מכשירים שירות הקלטת שיחות עובד?

    שירות הקלטת שיחות שלנו עובד ברמת הרשת ולא קשור כלל למכשיר. משמעות הדבר היא שהשירות עובד על כל מכשיר וזה כולל: אנדרואיד, אייפון ואפילו מכשירי נוקיה משנת 2001.

  • איך מפעילים את הסים?

    בקלות, באיזור האישי. בכל מקרה בערכת ההרשמה הכוללת את מעטפת הסים (ועוד כמה הפתעות) יש הוראות כיצד להפעיל את הסים.

  • מה השם שיופיע על גבי החשבונית? איך משנים?

    בהרשמה ראשונית לשירות שלנו אפשר לבחור שם שיופיע על גבי החשבונית. אם לא בחרתם, נרשום את השם המלא של הלקוח. באפשרותכם לעדכן את הפרטים שיופיעו על גבי החשבונית באיזור האישי בכל עת.

  • האם אקסטרה מובייל היא ספק תקשורת המפעיל רשת סלולר?

    לא. אנחנו "רוכבים" על התשתיות של ספק תקשורת קיים ומציעים שכבה נוספת של שירותים טכנולוגיים על גבי הרשת. התשתיות לא שייכות לנו.

מוכנים לקבל אקסטרה?

בעוד כמה קליקים גם לך תהיה חבילת סלולר עם הרבה אקסטרה.