המשימה שלנו

להנגיש בגובה העיניים שירותים טכנולוגים מתקדמים שיסייעו לעסקים קטנים לגדול ולהצליח.

הערכים שלנו

קודם כל שירות

כשהמוצר מושלם, אין צורך בשירות ובתמיכה ואנחנו מנסים להגיע לשם. עד שנהיה מושלמים, אנחנו מציבים את השירות ללקוח כערך עליון ומתחייבים לשירות לקוחות זמין, נגיש, מהיר ובגובה העיניים.

פניות שירות מקבלים אצלנו את התיעדוף הגבוה ביותר. כדי להבטיח שירות יוצא מן הכלל, המנכ"ל קורא ועוקב אחר כל פניית שירות שמתקבלת.

מדברים עסקים וערך

אקסטרה מובייל היא חברת תקשורת חדשנית שבליבה טכנולוגיה יוצאת מן הכלל אבל למרות שיש במה להתגאות ולדבר על הטכנולוגיה המתקדמת שלנו, מול הלקוחות שלנו אנחנו מדברים בגובה העיניים ובמונחים של ערך.

אנחנו פונים לעסקים ואנחנו יודעים מה חשוב לכם כי זה גם חשוב לנו: שירותים ומוצרים שיעזרו לכם ולעסק לגדול ולצמוח, שירות מעולה, נגיש ומהיר בגובה העיניים ומחיר הוגן שלא יכביד.

כנות ויושרה

בכל הפעולות והפרסומים שלנו ובאינטראקציה שלנו בתוך החברה ומול הלקוחות תמיד נפעל מתוך הוגנות, שקיפות ויושרה. אנחנו מאמינים שכאשר הכל "על השולחן" וברור לכל הצדדים, התקשורת יותר בריאה ומועילה לכל הצדדים.

גמישות וחדשנות

בחברה יעילה עם היררכיה שטוחה כמו שלנו בה המרחק בהיררכיה בין המנכ"ל לבין אחרון העובדים קצר מאוד, המשמעות היא גמישות מירבית המאפשרת לנו להגיב מהר ולחדש כל הזמן. אצלנו כל העובדים מכירים זה את זה ומתואמים וכל מהלך שאנחנו רוצים לבצע יוצא לפועל מיידית.

יעילות

אנחנו מאמינים בפעילות רזה ויעילה ככל האפשר וזאת כמובן מבלי להתפשר על השירות והמוצרים שאנחנו מציעים ללקוחות שלנו. בתאגידים גדולים, מסורבלים ומסועפים חוסר היעילות והבזבזנות תמיד מגולגלים לסעיף המחיר והלקוח משלם את החשבון. לא אצלנו.

ראש פתוח

ברור לנו שמכלול הלקוחות והצוות שלנו יותר חכמים מכל אחד מאיתנו בנפרד ועל כן אנחנו מחזקים תרבות של תקשורת פתוחה, הקשבה והיזון חוזר. מירב השיפורים במוצרים ובשירותים שלנו - מקורם במשוב שקיבלנו מהלקוחות ומחברי הצוות בחברה.

אין מענה מיידי מחוץ לשעות הפעילות
שמול
נחזור לזמינות בשעות הפעילות
tail-in
היי 👋
לפעמים הוואטסאפ לא נפתח בקלות דרך המחשב...
אני יכול לשלוח לך הודעה לוואטסאפ ונתחיל שיחה שם.
01:53
יצירת קשר
צ'אט
וואטסאפ