נתב שיחות עסקי

בעוד מספר דקות גם לעסק שלך יהיה תפריט קולי לניתוב שיחות נכנסות שיחסוך זמן לך ולעובדים ויהפוך את הלקוחות למרוצים.

למה צריך נתב שיחות לעסק?

מערכת ניתוב שיחות חוסכת זמן עובדים ומשפרת את חוויית הלקוח.

אני רוצה נתב שיחות

נתב שיחות הוא גם מספר וירטואלי חכם

כל האפשרויות החכמות והמתקדמות של מספר וירטואלי בתוספת אפשרות ניתוב הלקוח בהקשה בתפריט קולי.

  • מספר נתב יפה

    בחרו במספר קליט ויפה נייד, נייח או מספר כוכבית - מה שהכי מתאים לעסק שלכם.

  • תפריט קולי ועוד 4

    הקליטו בעצמכם או בקשו מאיתנו והגדירו עד 5 קבצי שמע כמו צליל המתנה שיושמעו למתקשרים.

  • SMS אוטומטי

    שליחה אוטומטית של SMS לפי כללים. למשל: שליחת כרטיס ביקור דיגיטלי בהקשה על 3 בתפריט.

  • הקלטת שיחות

    אם תבחרו בכך, השיחות לנתב יוקלטו וניתן יהיה להאזין להן בלוג השיחות באיזור האישי.

  • היסטוריית שיחות

    רשימת השיחות נמצאת באיזור האישי. אפשר לעיין, לחפש, להאזין להקלטות, לרשום הערות ועוד...

  • מדידת אפקטיביות פרסום

    הפיקו לאותו הנתב מספר וירטואלי לכל ערוץ שיווק, קמפיין או אפילו מודעה והבינו מה עובד ומה לא.

מחיר נתב שיחות וירטואלי

תמחור פשוט ושקוף במודל שירות חודשי בענן.

  • ללא עלויות הקמה או ביטול
  • ללא התחייבות
  • ללא רכישה או השכרה של ציוד

מחיר חודשי

קבוע, אחיד, ברור, שקוף

58
1,000 דקות שיחה ו-100 מסרונים אוטומטיים כלולים. המחיר כולל מע"מ.

מחיר מעולה, אפשר להתחיל

נתב שיחות ב-4 שלבים

  1. 1

    בחירת מספר לנתב

    מחפשים מספר נייד או נייח בקידומת שמתאימה לכם מתוך אלפי המספרים במאגר שלנו. עם מנוע חיפוש המספרים תוכלו למצוא מספרים יפים וקליטים.

  2. 2

    הגדרת תפריט קולי

    תחילה רושמים על דף את הטקסט של הקריינות שתושמע למתקשר, למשל: "שלום ותודה שהגעתם לאקסטרה מובייל, למכירות הקישו 1, לשירות הקישו 2".

    לאחר מכן יש להקליט את התפריט הקולי לפי הטקסט ולהעלות אותו לאיזור האישי. ניתן להקליט עצמאית או ליצור איתנו קשר לגבי קריינות מפי קריין או קריינית מקצועיים באולפן הקלטות.

  3. 3

    חזרה גנרלית

    תמיד טוב לעשות בדיקה לפני שמפרסמים את המספר ללקוחות: מתקשרים לנתב ובודקים שהכל מוגדר כראוי, שהשיחה מנותבת ליעד הנכון בהתאם להקשה, שאין בלבול בהקלטות וכו'.

  4. 4

    אור ירוק

    זהו! אפשר עוד לשפר עם הגדרות נוספות כמו מסרונים אוטומטיים בסוף שיחה, שעות פעילות, צליל המתנה ועוד… אבל בשלב הזה הנתב מוכן לעבודה. תתחדשו!

קל! קדימה להגדרת נתב

דוגמאות של תפריטי ניתוב שיחות

מספר דוגמאות של תפריטי נתב שיחות - להמחשת האפשרויות, להשראה או לשימוש חופשי שלכם.

שלום וברוכים הבאים ל-Sit4U - everyone has a place המספקת שירותי הושבה, אישורי הגעה ותשלומים באשראי באירועים. אצלנו האירוע שלכם יהפוך לאירוע בלתי נשכח
למחלקת מכירות, הקישו 1
למחלקת שירות, הקישו 2

ניגון תפריט קולי בלופ - יתנגן שוב ושוב עד הקשה של המתקשר על מספר. בהקשה על 1, השיחה תנותב אל המספר הסלולרי של הגורם בעסק העוסק במכירות. בהקשה על 2, השיחה תנותב אל מספר סלולרי של השירות.

Sit4U הזמינו אצלנו עבודת קריינות באולפן מפי קריינית מקצועית ובחרו במנגינת רקע ברישיון. מלבד תפריט קולי הופקו גם צליל המתנה, קריינות באין-מענה וקריינות המושמעת בחיוג מחוץ לשעות הפעילות.

שלום, הגעתם לדוג'ס קוד. חברתנו מתמחה באילוף כלבים, בפנסיון ובשיעורים עד בית הלקוח, פנסיון לצורך חופשה, חינוך גורים, בעיות התנהגות, ציוד ועוד
לחברים על 4 מגיע את הטוב ביותר
לסניף יבנה, הקישו 1
לסניף באר שבע, הקישו 2

ניגון תפריט קולי בלופ - יתנגן שוב ושוב עד הקשה של המתקשר על מספר. בהקשה על 1, השיחה מנותבת אל מספר נתב נוסף שהוגדר בעבור סניף יבנה. בהקשה על 2, השיחה מנותבת אל מספר וירטואלי שהופק עבור סניף באר שבע - ושם מתבצע חיוג במקביל אל מספר יעדים.

Dog's Code הזמינו אצלנו עבודת קריינות באולפן מפי קריין מקצועי ובחרו במנגינת רקע מתוך מגוון רחב של מנגינות ברישיון. מלבד תפריט קולי לנתב הופקו גם צליל המתנה, קריינות באין-מענה וקריינות המושמעת בחיוג מחוץ לשעות הפעילות.

שלום ותודה שהתקשרתם לחברת אייקומפטק - שירותי מחשוב, רשיונות דיגיטליים וגיימינג
לשירות לקוחות, הקישו 1
לתמיכה טכנית, הקישו 2
לצ'אט עם נציג בוואצאפ הקישו 3 ומיד יישלח מסרון
תודה, אייקומפטק
ניגון תפריט קולי בלופ - יתנגן שוב ושוב עד הקשה של המתקשר על מספר. בהקשה על 1, השיחה תנותב אל מספר בעסק. בהקשה על 2, השיחה תנותב אל מספר סלולרי של איש תמיכה כונן. בהקשה על 3 השיחה תנותק ובאמצעות תרחיש שליחה של SMS אוטומטי יישלח מסרון עם הודעה ידידותית וקישור להתחלת שיחה בוואצאפ.

iCompTech הזמינו אצלנו עבודת קריינות באולפן מפי קריינית מקצועית ובחרו במנגינת רקע מתוך מגוון רחב של מנגינות ברישיון.

הגדרת תפריט קולי לנתב

שאלות ותשובות על ניתוב שיחות

  • האם צריך לרכוש או להשכיר ציוד בשביל מערכת לניתוב שיחות?

    לא אצלנו. נתב השיחות של אקסטרה פועל בענן ולא דורש הוצאות חד פעמיות או הוצאות שכירות וגם לא דורש שתפנו מקום לארון תקשורת כמו שהיו עושים פעם.

    מערכת ניתוב שיחות שלנו עובדת בתצורת שירות: הפעלה, הגדרות ואפילו ביטול השירות נעשה דרך האיזור האישי בקלות ובמהירות. אם תתחילו עכשיו, בעוד 3 דקות כבר יהיה לכם נתב!

  • באילו עסקים כדאי להגדיר מערכת ניתוב שיחות?

    כמעט כל עסק, קטן כגדול יכול למצוא ערך בנתב שיחות. הנתב נותן מענה על הצורך הבסיסי של ניתוב שיחות בין מספר גורמים בעסק אך גם בעל עסק של אדם אחד יכול לרתום את האפשרויות המתקדמות המובנות בשירות נתב שיחות כמו הקלטת השיחות, שילוב אוטומציה בתפריט הקולי (כמו למשל שליחת מסרון למתקשר בהקשה על מספר), העברה למוקד הודעות אנושי ועוד.

  • האם ניתן לבחור מספר לנתב?

    בהחלט. המאגר עצום וכדאי להקדיש זמן ולחפש מספר טוב שתאהבו.

  • האם אפשר להפעיל ניתוב שיחות על המספר שלי?

    כן, אפשר לנייד כל מספר קיים ולהפוך אותו לנתב וירטואלי.

  • האם אוכל לנייד את מספר הנתב שלי החוצה אם אעזוב אתכם?

    כן. מספר הנתב שאנו מפיקים בשבילכם, הוא שלכם. אם תחליטו לעזוב, תוכלו לבחור לקחת אתכם את המספר.

  • האם אפשר להגדיר ניתוב לאותו מספר? למשל: בהקשה על 1 וגם בהקשה על 2

    כן. אפילו ניתן להגדיר שכל 9 האפשרויות בתפריט הקולי של הנתב ינתבו את השיחה אל אותו מספר יעד.

  • האם חייבים להגדיר תפריט קולי לנתב שיחות?

    תפריט קולי הוא הכרחי בנתב שיחות. אם לא תשמיעו למתקשר תפריט שינחה אותו על מה ללחוץ, הוא לא יעשה דבר והשיחה פשוט "תיתקע" ותנותק. המערכת תמתין להקשת בחירה מצד המתקשר אך זו לא תגיע כי המשתמש לא קיבל הנחיה.

    בקבצי שמע אחרים כמו צליל המתנה למשל - אין חובה להגדיר צליל (אך מומלץ) שכן אם לא תגדירו צליל משלכם, המערכת תשמיע צליל חיוג ברירת מחדל.

    קראו כיצד כותבים טקסט לתפריט קולי לנתב ואם תרצו, נוכל להפיק בעבורכם קריינות מקצועית במחיר מסובסד.

  • מה זה IVR?

    ראשי תיבות של Interactive Voice Response ובעברית: מענה קולי אינטראקטיבי. הכוונה כמובן היא לתפריט הקולי שמושמע למתקשר והאפשרויות האינטראקטיביות הנגזרות מתגובת המתקשר - לרוב, הקשה על אחד המספרים בחייגן.

פתרונות נוספים
אין מענה מיידי מחוץ לשעות הפעילות
שמול
נחזור לזמינות בשעות הפעילות
tail-in
היי 👋
לפעמים הוואטסאפ לא נפתח בקלות דרך המחשב...
אני יכול לשלוח לך הודעה לוואטסאפ ונתחיל שיחה שם.
22:14
יצירת קשר
צ'אט
וואטסאפ