מספר וירטואלי לעסק
מספר וירטואלי מוגדר בקליק ואין צורך בכרטיס סים או מכשיר סלולרי. השיחות עוברות דרך מערכת חכמה המאפשרת ניטור, מדידה, הקלטה, ניתוב חכם (ועוד...) ומיד מנותבות אל מספר היעד.

-
בוחרים מספר בקליק
מתוך רשימת מספרים כולל מספרי זהב
35 שניות -
מגדירים את הקו
לאן השיחות ינותבו? ועוד הגדרות, אם רוצים
55 שניות -
יש מספר וירטואלי
הקו הוירטואלי מוכן, מתחילים לעבוד
סה"כ דקה וחצי!
מספר וירטואלי חכם לעסק חכם
איך קו טלפון וירטואלי עוזר לעסק שלי לצמוח?
-
מדידת אפקטיביות פרסום
הפיקו מספר וירטואלי לכל ערוץ שיווק, קמפיין או אפילו מודעה והבינו מה עובד ומה לא.
-
מיסוך והפרדה
הפרדה בין המס' הפרטי והמס' של העסק או בין גורמים שונים בעסק באמצעות כמה מספרים וירטואליים.
-
נראות בעיני הלקוח
בחרו במספר נייד, נייח, קליט (זהב) או אפילו מספר כוכבית מקוצר - מה שהכי מתאים לעסק שלכם.
-
היסטוריית שיחות
רשימת כל השיחות נמצאת באיזור האישי. אפשר לעיין, לסנן, לייצא, להפיק דו"חות, להאזין ועוד...
-
הקלטת שיחות
כל השיחות העוברות דרך מספרים וירטואליים מוקלטות וניתן להאזין להן מהאיזור האישי.
-
צליל המתנה עסקי
הגדירו פנטון מקצועי בהתאמה אישית שיושמע בהמתנה למענה בשיחות אל המספר הוירטואלי.
-
SMS אוטומטי
הגדירו שליחה אוטומטית של SMS לפי כללים מסויימים. למשל: שליחת פרסומת בסיום כל שיחה נכנסת.
-
מענה טלפוני אנושי
הצביעו את המספר הוירטואלי היישר אל שירות מענה אנושי שלנו, או הגדירו ניתוב למוקד רק באין מענה.
-
אינטגרציה ואוטומציה
התממשקו אל אלפי שירותים כולל מערכות CRM באמצעות API או פלטפורמות אינטגרציה.
-
ניתוב שיחות
הגדירו לאן שיחות נכנסות ינותבו בהתאם ליום, לשעה, זמינות למענה ותנאים נוספים.
שאלות ותשובות על מספר וירטואלי לעסקים
-
מה זה מספר וירטואלי?
מספר וירטואלי הוא מספר טלפון בקידומת ישראלית ללא תשתית פיזית (ללא כרטיס סים וללא מכשיר). כאשר מתקשרים למספר זה, השיחה מנותבת אל מספר אחר לפי מה שהוגדר, בדומה לשירות ל"עקוב אחריי".
בשונה משירות "עקוב אחריי", המתקשר לא יידע כלל שהשיחה מועברת ומבחינתו כל הניתוב יהיה שקוף. בנוסף, השיחה מנותבת דרך מערכת חכמה שמאפשרת פעולות רבות כמו הקלטת השיחה, השמעת צליל המתנה למחייג, ניתוב שיחה חכם לפי שעות או ימים ועוד... -
האם אצטרך להגדיר או לשנות משהו בקו שלי?
לא. ההגדרה היא של הקו הוירטואלי בלבד ולא של מספר היעד. המספר הוירטואלי ינתב את השיחות אל המספר שלכם מבלי שום צורך בהגדרות או שינויים בקו שלכם.
-
איך מספר וירטואלי עוזר לי למדוד את אפקטיביות הפרסום?
עסקים מפרסמים באפיקים שונים במקביל: בגוגל, בפייסבוק, במודעה בעיתון וכו', אך אם בכל אפיקי הפרסום מופיע אותו מספר הטלפון, אין דרך לדעת איזה אפיק פרסום עובד טוב ואיזה לא עובד כלל.
מספרים וירטואליים מאפשרים לבצע מדידת שיחות: במספר קליקים ניתן להפיק כמה מספרי טלפון וירטואליים - אחד לכל אפיק פרסום, ואז להבין אילו אפיקי פרסום אפקטיביים ואילו הם בזבוז כסף. -
האם ניתן להפיק מספרים וירטואליים לעסק גם אם איני מנוי באקסטרה מובייל?
השירות ניתן רק למנויים של אקסטרה מובייל. אתם מוזמנים להצטרף אלינו.
-
האם מספר וירטואלי מתאים רק לעסקים?
לא. גם משתמשים פרטיים יכולים ליהנות מהיתרונות של מספר טלפון וירטואלי. אנשים פרטיים רבים מפיקים מספרים וירטואליים כדי לשמור על הפרטיות שלהם ומוסרים את המספר הוירטואלי במקום את המספר הפרטי. יש גם שימוש כ"מספר נוסף" למי שרוצה לפתוח חשבון הדורש אימות באמצעות טלפון - וככה אפשר לפתוח שני חשבונות שונים באותו השירות, כמו וואטסאפ למשל.
-
האם צריך כרטיס סים בשביל מספר וירטואלי?
לא. מספר וירטואלי פועל ללא כרטיס סים וללא מכשיר פיזי.
בזכות זאת, ניתן להפיק אותו, להגדיר אותו ולהתחיל להשתמש בו בתוך שניות בודדות. -
האם אוכל לבחור מספר?
בהחלט. אנחנו נספק לך רשימה של אפשרויות לבחור מהן.
-
האם המתקשר יידע שהוא מתקשר אל מספר וירטואלי?
לא. מבחינת המתקשר מדובר בשיחה רגילה לכל דבר. הניתוב נעשה מאחורי הקלעים.
-
האם למתקשר יש דרך לדעת את המספר הפרטי שלי?
המתקשר נחשף אך ורק אל המספר הוירטואלי. מספר היעד, או מספרי היעד (במידה ומפעילים ניתוב לכמה מספרים במקביל) - כולם ממוסכים ונסתרים לחלוטין לעיני המתקשר.
-
מה ההבדל בין מספר וירטואלי למספר רגיל באקסטרה מובייל?
ההבדל העיקרי הוא שבעבור מספר וירטואלי לא תקבלו כרטיס סים ולא תזדקקו למכשיר פיזי.
מלבד זאת, כל הפיצ'רים של קווי הסלולר הרגילים שלנו לרבות הקלטת שיחות, צליל המתנה עסקי, SMS אוטומטי, ניתוב אל שירות מענה אנושי, אוטומציות ועוד...
כל אלה זמינים גם בעבור המספרים הוירטואליים.