מספר וירטואלי לעסק
מספר וירטואלי מוגדר בקליק ללא צורך בסים. שיחות נכנסות עוברות דרך מרכזיה חכמה המאפשרת השמעת צליל המתנה למתקשר, הקלטת שיחות, שליחה אוטומטית של מסרונים שיווקיים, ניטור ומדידה, ניתוב למספר אחד או יותר בטור או במקביל, ועוד.
-
בוחרים מספר בקליק
מתוך מאגר ענק כולל מספרי זהב
35 שניות -
מגדירים את הקו
לאן השיחות ינותבו? ועוד הגדרות, אם רוצים
55 שניות -
יש מספר וירטואלי
הקו הוירטואלי מוכן, מתחילים לעבוד
סה"כ דקה וחצי!
מספר וירטואלי חכם לעסק חכם
איך קו טלפון וירטואלי עוזר לעסק שלי לצמוח?
-
נראות של מקצוענים
בחרו במספר קליט ויפה בקידומת ניידת או נייחת, מתוך 8 קידומות - מה שהכי מתאים לעסק שלכם.
-
ניתוב שיחות
הגדירו לאן שיחות נכנסות למספר הוירטואלי ינותבו: חיוג בטור או במקביל לעד 9 יעדים.
-
צליל המתנה ועוד 4
הקליטו בעצמכם או בקשו מאיתנו והגדירו עד 5 קבצי שמע כמו צליל המתנה שיושמעו למתקשרים.
-
SMS אוטומטי
הגדירו שליחה אוטומטית של SMS לפי כללים מסויימים. למשל: שליחת פרסומת בסיום כל שיחה נכנסת.
-
הקלטת שיחות
אם תגדירו להקליט שיחות במספר הוירטואלי, כל השיחות יוקלטו וניתן יהיה להאזין להן באיזור האישי.
-
היסטוריית שיחות
כל השיחות שמורות בממשק חכם באיזור האישי. אפשר לחפש, להאזין להקלטות, לרשום הערות ועוד...
-
מדידת אפקטיביות פרסום
הפיקו מספר וירטואלי לכל ערוץ שיווק, קמפיין או אפילו מודעה והבינו מה עובד ומה לא.
-
אוטומציה עם וובהוק
הקימו אוטומציה עם Webhooks בתחילה ובסוף שיחה והתממשקו לשירותים אחרים כמו CRM למשל.
-
מתאים לוואצאפ
אפשר להירשם לוואצאפ ולוואצאפ ביזנס עם המספר הוירטואלי. הנה הסבר קצר שיסייע לכם.
מדוע בוחרים במספר הוירטואלי של אקסטרה
אני התחלתי להשתמש לאחרונה במספר וירטואלי עבור הקו העסקי שלי במועדון צלילה חופשית ת"א.
הקו הוירטואלי מסייע לי לקבל שיחות ואפילו הודעות לוואטסאפ העסקי באותו מכשיר שאני מפעיל בו את הקו הפרטי שלי וכך אני לא צריך להתנייד עם מספר מכשירים סלולריים ולשלם עלויות מיותרות.
שירות הלקוחות הפך את התהליך לקל ובעיקר מהיר. כי אנחנו בעלי העסקים תמיד זקוקים לפתרונות אתמול ולא מחר 😉
אני משתמש בשירות מספר וירטואלי עם חייגן וירטואלי. המערכת קלה ונוחה לתפעול, נראית טוב ומציגה הרבה אופציות.
השירות של אקסטרה מובייל ממש טוב תמיד קיבלתי מענה מהיר בגובה העיניים ועם המון אמפתיה
בכנות, מרגיש שבחרתי נכון. המלצתי לחברים, ממליץ גם לכם, מאד!
מדובר בחברה מקצועית מאוד בעלת שירות מהיר ונוח מאוד למשתמש. השירות ברמת האנושית של החברה ברמה מאוד גבוהה.
פשוט הצלחה מבחינתי כעסק לעבוד עם שירות מעולה כזה שנותן לי את כל המענה שאני זקוק לו.
גם אנחנו משתמשים בשירות המספר הוירטואלי של אקסטרה ומרוצים עד הגג. החל מממשק אינטרנטי נח ופונקציונלי במיוחד זורם וללא תקלות, וכלה בשירות אישי מדהים שנותן לנו רוגע בכל הנוגע לטלקומניקציה עם הלקוחות.
פשוט השראה! ממליץ גם לכם להתקדם ולקבל אקסטרה.
גלריה דן היא מוסד ותיק בתחום האומנות הישראלית, מעל 40 שנה בתל אביב. כשסגרנו את הלוקיישן הפיזי שלנו בנחלת בנימין, החלטנו להפוך את מספר הטלפון הנייח לוירטואלי ומאז הוא מנתב את השיחות הנכנסות ישירות אליי ואל הסלולרים של שאר צוות הגלריה.
הפסקנו לשלם לבזק על הקו, זרקנו את מכשיר הטלפון הנייח הישן, ועכשיו הכל עובד הרבה יותר טוב. הפתרון של אקסטרה לטלפון וירטואלי הוא נגיש וזול ועשיר באפשרויות שעזרו לנו כמו הגדרת שעות פעילות, ניתוב שיחות במקביל לכמה יעדים, ועוד. אני ממליץ בחום!
אני מוכר לידים לאנשים מקידום נכסים באינטרנט, ואקסטרה נותנת לי את האפשרות לעקוב אחר הספירה ביעילות ובמקצועיות. נתנו לי כאן את כל האפשרויות שכל איש שיווק צריך. בנוסף יש גם התממשקות מאוד פשוטה לzapier כך שבעצם אפשר לעשות כל מה שאתם מדמיינים בקלות. ויש גם תמיכה מצויינת. ציון 10/10.
לאחרונה התחלתי להשתמש במספר הווירטואלי ואני חייב להגיד שאני ממש מבסוט. המערכת פשוטה, מהירה ועובדת ללא נפילות או תמחורים מסובכים - בדיוק מה שחיפשתי. הייתה לי שאלה קטנה לגבי חסימת מספרים ופניתי לשירות לקוחות. קיבלתי מענה מהיר וענייני, בלי קשקושים. שירות פגז למי שאין זמן לשטויות 👌
על הדרך הם גם עדכנו אותי שיש להם פיצ'רים חדשים בפיתוח... בקיצור, יופי של שירות, ממליץ בחום.
אני משתמש על בסיס קבוע במספרים הוירטואליים של אקסטרה, הקלטות, ניתובים ו-API ובמשך חצי שנה נחשפתי לשירות ברמה גבוהה מאוד, זמינות, יכולות טכניות וניסיון רב.
ברשותי עסק טכני עם צרכים מורכבים ועד כה אקסטרה מובייל נתנו לי מענה טכני ופתרונות טלפוניה לכל צורך פלוס תמיכה ועזרה בהטמעה. ממליץ בחום!
כאדם עיוור, שהתנסה באתרים ושירותים רבים שלא מותאמים לצרכים של אנשים עם מוגבלות ראייה, מצאתי באקסטרה את הרצון והנכונות להנגיש את האתר והשירותים שלהם לפי בקשתי. אני מודה להם על הנכונות והרצון לעזור ולשפר את החוויה שלי.
אקסטרה היא חברה מלאת רצון, הקשבה וקידמה טכנולוגית. אני ממליץ עליה בחום לכל אדם המחפש שירותים מתקדמים, יחס אדיב ומהיר, במחיר אטרקטיבי.
אני משתמש בקו וירטואלי של אקסטרה לאחר שחיפשתי לרכז את כל מספרי הטלפון של העסק תחת קו מוביל אחד, ונהנה מכל הפיצ'רים הנלווים כמו סמס אוטומטי, צליל המתנה ועוד.
שירות לקוחות ברמה שלא מכירים כאן בארץ, מענה מיידי לכל שאלה ובקשה ויחס אישי ברמת הפרט. מומלץ בחום!
חיפשתי מספר וירטואלי במחיר נורמלי בלי שינסו להוציא מכל כיוון עוד כמה שקלים. אחרי חיפושים ממושכים מצאתי את אקסטרה - המחיר החודשי הכולל בתוכו חבילת דקות מורחבת ללא תוספת מחיר - לכדה מיד את תשומת ליבי והצטרפתי לתוכנית ואף המלצתי עליה לחברים.
אך האמת היא - כי מה שמלהיב הרבה יותר באקסטרה - זה השירות האישי והמהיר. כתבתי הערה קטנה במייל, ותוך זמן קצר קיבלתי כזה משוב חם וענייני, שגרר עוד פניות ועוד התייחסויות מקצועיות, מהירות, ולבביות עד שהרגשתי שאני חייב להעלות את הדברים בכתב...
בעיניי - אקסטרה היא השילוב של מקצועיות ושירות במחיר אפסי, לצד מענה מהיר אישי וחם!
מחיר מספר וירטואלי
תמחור פשוט ושקוף במודל שירות חודשי בענן.
- ללא עלויות הקמה או ביטול
- ללא התחייבות
- ללא רכישה או השכרה של ציוד
מחיר חודשי
קבוע, אחיד, ברור, שקוף
מחיר לכמות
מעל 10 מספרים וירטואליים
מידע נוסף על מספרים וירטואליים
שאלות ותשובות על מספר וירטואלי לעסקים
-
מה זה מספר וירטואלי?
מספר וירטואלי הוא קו טלפון ללא תשתית פיזית - ללא כרטיס סים וללא מכשיר. כאשר מתקשרים למספר וירטואלי השיחה מנותבת אל מספר אחד או יותר בדומה לשירות ל"עקוב אחריי". השיחה מנותבת דרך מרכזיה חכמה שמאפשרת פעולות רבות כמו השמעת קבצי שמע (צליל המתנה, צליל באין מענה, בחיוג מחוץ לשעות הפעילות ועוד), הקלטת השיחות, שליחת מסרון אוטומטי בסיום השיחה, ניתוב ליעדים שונים לפי שעות או ימים ועוד...
-
האם אוכל לבחור מספר?
בהחלט. ניתן לבחור קידומת מתוך 8 קידומות שונות ניידות ונייחות. מאגר המספרים עצום וכדאי להיעזר במנוע חיפוש המספרים שלנו כדי לאתר מספר טוב פנוי שיתאים לכם ושתאהבו.
-
האם אצטרך להגדיר או לשנות משהו בקו או במכשיר שלי?
לא. ההגדרה היא של הקו הוירטואלי בלבד ולא של מספר היעד. המספר הוירטואלי ינתב את השיחות אל המספר שלכם מבלי שום צורך בהגדרות או שינויים בקו שלכם.
-
האם צריך כרטיס סים בשביל מספר וירטואלי?
לא. מספר וירטואלי פועל ללא כרטיס סים וללא מכשיר פיזי.
על כן ניתן להגדיר אותו ולהתחיל להשתמש בו בתוך שניות בודדות. -
איך אפשר להוציא שיחות מהמספר הוירטואלי?
מספר וירטואלי מבצע "עקוב אחריי" בצורה חכמה ליעד אחד או יותר. אין לו כרטיס סים או חיבור לשקע תקשורת בקיר ולכן הוא בעצמו לא יכול להוציא שיחות.
עם זאת, בעקבות צורך שעלה מלקוחותינו: לחזור אל הלקוח מהמספר שאליו חייג, פיתחנו חייגן וירטואלי המאפשר להוציא שיחות כך שהמספר הוירטואלי יופיע על הצג של מקבל השיחה. -
איזה מספר יוצג על הצג של מספר(י) היעד?
בשיחות נכנסות למספר הוירטואלי ניתן לבחור מה יוצג על הצג של מקבל השיחה: האם זה יהיה המספר הוירטואלי עצמו? האם המספר של המתקשר? אפשר לבחור ולכל בחירה היתרונות והחסרונות שלה. קראו עוד על כך כאן.
-
האם אפשר לנייד מספר קיים ולהפוך אותו לוירטואלי?
כן. אפשר לנייד אלינו מספר ואנו נהפוך אותו למספר וירטואלי.
-
האם אוכל לנייד את המספר הוירטואלי שלי אם אעזוב אתכם בעתיד?
כן. המספר הוירטואלי שאנו מפיקים בשבילכם, הוא שלכם. אם תחליטו לעזוב, תוכלו לבחור לקחת אתכם את המספר. יש מינימום של 3 חודשים לפני שאפשר לנייד כדי למנוע מצב שבו "קוצרים" את המספרים היפים שלנו.
-
באיזו קידומת יהיה המספר הוירטואלי?
כרגע הקידומות הנייחות שאנחנו מציעים הן: 02, 03, 04, 08, 09, 073, 077 ולמספרים סלולריים: 055.
-
האם יש התחייבות? אפשר לבטל?
מדיניות הביטול שלנו לגבי כל המינויים החודשיים היא פשוטה:
👈 אין התחייבות ואפשר לבטל בכל רגע.
👈 תשלום דמי מנוי חודשי אינו מושפע מצריכה, ובשפה פשוטה: חוסר שימוש אינו פוטר מדמי מנוי.
👈 התשלום על החודש הקלנדרי האחרון בשירות הוא תשלום מלא, גם אם במקרה היה זה החודש הראשון.דוגמה להמחשה:
אם מבקשים לבטל מנוי חודשי בתאריך 10 לחודש, התשלום בעבור חודש זה יהיה תשלום מלא למרות שנותרו 20 ימים לסיום החודש.
כנ"ל לגבי בקשת ביטול ב-1 לחודש! -
מה ההבדל בין מספר וירטואלי למספר רגיל באקסטרה מובייל?
ההבדל העיקרי הוא שבעבור מספר וירטואלי לא תקבלו כרטיס סים ולא תזדקקו למכשיר פיזי. במספר וירטואלי אין שירותים שמגיעים עם חבילת סלולר או טלפון רגילה: אין חבילת גלישה, אין שליחה וקבלה של מסרונים והשיחות היוצאות נעשות דרך החייגן.
מלבד זאת, כל הפתרונות שאנו מציעים בקווי הסלולר שלנו לרבות הקלטת שיחות, צליל המתנה עסקי, SMS אוטומטי, ניתוב אל שירות מענה אנושי, אוטומציות ועוד - כל אלה זמינים גם בעבור המספרים הוירטואליים.
-
האם המתקשר יידע שהוא מתקשר אל מספר וירטואלי?
לא. מבחינת המתקשר מדובר בשיחה רגילה לכל דבר. הניתוב נעשה מאחורי הקלעים.
-
האם למתקשר יש דרך לדעת את המספר הפרטי שלי?
המתקשר נחשף אך ורק אל המספר הוירטואלי. מספר היעד, או מספרי היעד במידה ומפעילים ניתוב לכמה מספרים במקביל - כולם ממוסכים ונסתרים לחלוטין לעיני המתקשר.
-
איך מספר וירטואלי עוזר לי למדוד את אפקטיביות הפרסום?
עסקים מפרסמים באפיקים שונים במקביל: בגוגל, בפייסבוק, במודעה בעיתון וכו', אך אם בכל אפיקי הפרסום מופיע אותו מספר הטלפון, אין דרך לדעת איזה אפיק פרסום עובד טוב ואיזה לא עובד כלל.
מספרים וירטואליים מאפשרים לבצע מדידת שיחות: במספר קליקים ניתן להפיק כמה מספרי טלפון וירטואליים - אחד לכל אפיק פרסום, ואז להבין אילו אפיקי פרסום אפקטיביים ואילו הם בזבוז כסף.