אצבע מחזיקה כרטיס סים - הפעלת סים

הפעלת כרטיס סים

ברכותינו על קבלת ערכת ההרשמה! כעת אפשר להתחיל בהפעלת הקו.

שאלות ותשובות

  • היכן נמצא מספר הסים שלי?

    המספר הסידורי של הסים מודפס על גבי כרטיס הסים עצמו בקטן. בנוסף ולשם הנוחות, הדבקנו על ערכת ההרשמה מדבקה ועליה רשום המספר בגדול. כדי להפעיל את הסים, יש להקליד את 5 הספרות האחרונות (הימניות).

  • מתי אוכל להתחיל להשתמש בקו החדש שלי?

    הקו לא יופעל באופן מיידי לאחר שיגור טופס זה. בקשה להפעלה שתוגש ביום עסקים עד השעה 15:00 תטופל באותו היום עד השעה 17:00. בקשה שתוגש שלא ביום עסקים או אחרי השעה 15:00 תטופל בבוקר יום העסקים הקרוב.
    אנו נשלח מסרון ודוא"ל בסמוך להפעלת הקו בפועל.

  • הכנסתי את כרטיס הסים אבל הוא לא עובד. מדוע?

    גם לאחר שיגור טופס זה, הקו לא יופעל באופן מיידי ולכן אין להכניס את כרטיס הסים החדש למכשיר.
    רק לאחר שתקבלו הודעה על הפעלת הקו (במסרון ובדוא"ל), תוכלו להכניס את כרטיס הסים למכשיר ולהתחיל להשתמש בקו.

  • האם אני צריך לבטל מנוי בספק הסלולר הקיים לפני הפעלת קו מנוייד?

    לא, אין לפנות לספק הסלולר שאתם נוטשים ולבקש ביטול של הקו!
    בעת ניוד מספר, ביטול החשבון בספק הננטש מתבצע בצורה אוטומטית ולא דורש את התערבותכם. אם תפנו אל הספק ותבקשו לבטל את הקו, אתם מסתכנים באיבוד מספר הטלפון.

  • קיבלתי ערכה נוספת מעבר למה שהזמנתי. מדוע?

    לעתים אנו מצרפים ערכה נוספת למעטפה, אפשר לזהות אותה בקלות כי מודבקת עליה מדבקה ועליה כתוב: ערכה ספייר, לך או לחבר

    למה צירפנו אותה? כדי שאם תהיו מרוצים ותרצו להפעיל קו נוסף, או אם תרצו להעביר במתנה לחבר - תוכלו להפעיל סים מבלי להמתין למשלוח נוסף, ומבלי לשלם עליו.

    את הערכה הספייר אפשר לשים בצד ואין צורך לעשות דבר איתה. לא מחייבים עליה כמובן.
    אם וכשתרצו להפעיל, פשוט צרו קשר ונסייע לכם להשתמש בערכה הספייר.

אין מענה מיידי מחוץ לשעות הפעילות
שמול
נחזור לזמינות בשעות הפעילות
tail-in
היי 👋
לפעמים הוואטסאפ לא נפתח בקלות דרך המחשב...
אני יכול לשלוח לך הודעה לוואטסאפ ונתחיל שיחה שם.
19:55
יצירת קשר
צ'אט
וואטסאפ