שאלות ותשובות
-
היכן נמצא מספר הסים שלי?
המספר הסידורי של הסים מודפס על גבי כרטיס הסים עצמו בקטן. בנוסף ולשם הנוחות, הדבקנו על ערכת ההרשמה מדבקה ועליה רשום המספר בגדול. כדי להפעיל את הסים, יש להקליד את 5 הספרות האחרונות (הימניות).
-
מתי אוכל להתחיל להשתמש בקו החדש שלי?
הקו לא יופעל באופן מיידי לאחר שיגור טופס זה. בקשה להפעלה שתוגש ביום עסקים עד השעה 15:00 תטופל באותו היום עד השעה 17:00. בקשה שתוגש שלא ביום עסקים או אחרי השעה 15:00 תטופל בבוקר יום העסקים הקרוב.
אנו נשלח מסרון ודוא"ל בסמוך להפעלת הקו בפועל. -
הכנסתי את כרטיס הסים אבל הוא לא עובד. מדוע?
גם לאחר שיגור טופס זה, הקו לא יופעל באופן מיידי ולכן אין להכניס את כרטיס הסים החדש למכשיר.
רק לאחר שתקבלו הודעה על הפעלת הקו (במסרון ובדוא"ל), תוכלו להכניס את כרטיס הסים למכשיר ולהתחיל להשתמש בקו. -
האם אני צריך לבטל מנוי בספק הסלולר הקיים לפני הפעלת קו מנוייד?
לא, אין לפנות לספק הסלולר שאתם נוטשים ולבקש ביטול של הקו!
בעת ניוד מספר, ביטול החשבון בספק הננטש מתבצע בצורה אוטומטית ולא דורש את התערבותכם. אם תפנו אל הספק ותבקשו לבטל את הקו, אתם מסתכנים באיבוד מספר הטלפון.