חבילות סלולר עם אקסטרה
מגיע לכם לקבל אקסטרה מהסלולר שלכם. ברוכים המתקדמים לאקסטרה מובייל.
-
Base
401GB גלישה2,000 דקות
2,000 הודעות SMS- הקלטת שיחות
- מסרונים אוטומטיים
- פקס סלולרי
- הגדרת צליל המתנה
-
X30
6030GB גלישה2,000 דקות
2,000 הודעות SMS- הקלטת שיחות
- מסרונים אוטומטיים
- פקס סלולרי
- הגדרת צליל המתנה
-
X100
80100GB גלישה5,000 דקות
5,000 הודעות SMS- הקלטת שיחות
- מסרונים אוטומטיים
- פקס סלולרי
- הגדרת צליל המתנה
-
U300
150300GB גלישה5,000 דקות
5,000 הודעות SMS- הקלטת שיחות
- מסרונים אוטומטיים
- פקס סלולרי
- הגדרת צליל המתנה
ללא התחייבות
הדלת פתוחה. אין התחייבות ואם לא מתאים, ניפרד כידידים.
מעבר חופשי בין חבילות
אפשר לעבור בין חבילות ללא עלות וללא הגבלה.
השוואת חבילות מפורטת
Base | X30 | X100 | U300 | ||
---|---|---|---|---|---|
תשתית אנטנות
אנו מציעים אפשרות בחירה לתשתית כך שתוכלו לבחור בתשתית בה הקליטה באזור מגוריכם מיטבית.
|
הוטמובייל \ פרטנר | הוטמובייל \ פרטנר | הוטמובייל \ פרטנר | הוטמובייל \ פרטנר | |
דקות שיחה
מספר דקות השיחה היוצאות הכלול בחבילה בכל חודש. אין הגבלה על קבלת שיחות.
|
2,000 | 2,000 | 5,000 | 5,000 | |
חריגה בדקות
מה קורה בניצול של מכסת הדקות היוצאות הכלולות בחבילה במחזור חיוב?
|
₪0.15 | ₪0.15 | ₪0.15 | ₪0.15 | |
הודעות SMS
מספר המסרונים היוצאים הכלול בחבילה בכל חודש. אין הגבלה על קבלת מסרונים.
|
2,000 | 2,000 | 5,000 | 5,000 | |
חריגה במסרונים
מה קורה בניצול של מכסת המסרונים הכלולים בחבילה במחזור חיוב?
|
₪0.15 | ₪0.15 | ₪0.15 | ₪0.15 | |
נפח גלישה
נפח הגלישה מודד את "כמות" האינטרנט שאתם צורכים במהלך החודש באינטרנט לרבות צפיה בסרטונים, הורדות, האזנה למוזיקה אונליין ועוד.
|
1GB | 30GB | 100GB | 300GB | |
דור 5G
גלישה בדור 5 נחשבת מהירה ויציבה יותר.
ישנן חבילות שבהן דור 5 כלול, בחלקן ניתן להפעיל את השירות בתוספת עלות חודשית, ויש חבילות שבהן האפשרות לא זמינה כלל. שימו לב שהתחברות לרשת 5G מותנית בזמינות הרשת באזורכם ורק בתנאי שהמכשיר שלכם תומך בכך.
|
₪5 | ₪5 | ₪5 | כלול בחבילה | |
חריגה בגלישה
לאחר ניצול של נפח הגלישה הכלול בחבילה, מהירות הגלישה תואט למהירות נמוכה מאוד או תיחסם לחלוטין עד תחילת המחזור העוקב.
|
|||||
שיחות מוקלטות בחודש
כמה שיחות יוקלטו בכל חודש?
|
ללא הגבלה | ללא הגבלה | ללא הגבלה | ללא הגבלה | |
משך שמירה של ההקלטות
כמה זמן יחלוף מהרגע שנשמור את ההקלטה בענן השיחות המאובטח שלנו ועד שנמחק אותה.
|
ללא הגבלה | ללא הגבלה | ללא הגבלה | ללא הגבלה | |
נפח אחסון
כמה נפח אחסון מוקצה לשמירת קבצי ההקלטה במסגרת החבילה?
|
ללא הגבלה | ללא הגבלה | ללא הגבלה | ללא הגבלה | |
ענן שיחות ייעודי
איזור אישי הכולל ממשק ייעודי לשיחות והקלטות: האזנה, שיתוף, הורדה, סימון בכוכב, רישום הערה, הוספת תגיות, חיפוש שיחות מתקדם לפי מספר טלפון, טקסט חופשי, תגית, סוג שיחה, משך שיחה ועוד...
|
|||||
שליחת הקלטות בדוא"ל
אין תחליף לענן השיחות של אקסטרה המאפשר לאתר שיחה במהירות ובקלות. עם זאת, אפשר להגדיר לקבל במייל את כל הקלטות השיחה.
|
|||||
עלות חודשית לצליל המתנה
העלות החודשית להגדרת צליל המתנה שיושמע למחייגים אליכם במקום צליל החיוג הרגיל.
|
₪7 | כלול בחבילה | כלול בחבילה | כלול בחבילה | |
צליל בהתאמה אישית
אפשרות להעלות קובץ MP3 באופן עצמאי ולהגדיר אותו כצליל המתנה: משהו שהקלטתם, ג'ינגל עסקי שהפקתם או סתם שיר שאתם אוהבים.
|
|||||
קריינות מקצועית במחיר מסובסד
אנו מציעים שירותי קריינות מקצועית באולפן מפי קריין או קריינית עם מנגינת רקע ברישיון. בחלק מהחבילות תקבלו מחיר מסובסד לשירות זה.
|
₪349 | ₪329 | ₪249 | ₪200 | |
שליחת מסרונים אוטומטיים
שירות שליחת SMS אוטומטי למתקשרים אליכם לפי תרחישים, לדוגמה: כל מי שהתקשר ולא היה מענה יקבל מסרון עם הנחיות ליצירת קשר בוואטסאפ.
|
|||||
מספר תרחישים
כמה תרחישים אפשר להקים?
כל SMS אוטומטי נשלח בתרחיש מסויים למשל: שיחה נכנסת שלא נענתה או שיחה יוצאת שנענתה.
|
1 | 2 | 3 | ללא הגבלה | |
מסרונים במתנה
כל מסרון אוטומטי שנשלח עולה 0.09 ש"ח. בחלק מהחבילות כלול בנק מסרונים חודשי ללא עלות - במתנה.
|
30 | 100 | 300 | ||
מספר שליחות
מהי כמות המסרונים האוטומטיים שניתן לשלוח במסגרת השירות במהלך החודש?
|
ללא הגבלה | ללא הגבלה | ללא הגבלה | ללא הגבלה | |
שליחת פקסים מהנייד Mail2Fax
אפשרות לשליחת פקס דרך הדוא"ל: שולחים הודעה לכתובת ייחודית, רושמים את מספר היעד בשורת הנושא והפקס יישלח.
|
ללא הגבלה | ללא הגבלה | ללא הגבלה | ללא הגבלה | |
עלות שירות קבלת פקסים Fax2Mail
אנו מציעים שירות קבלת פקסים למייל למספר שנקים בשבילך. בחלק מהחבילות תקבלו מחיר מסובסד לשירות זה.
|
₪20 | ₪20 | ₪17 | ₪10 | |
משך שמירה של פקסים יוצאים ונכנסים
כל פקס שנשלח או מתקבל נשמר באיזור האישי.
כמה זמן יחלוף מהרגע שהפקס יישמר באיזור האישי ועד שנמחק אותו.
|
ללא הגבלה | ללא הגבלה | ללא הגבלה | ללא הגבלה | |
פרטים | פרטים | פרטים | פרטים |
אתם שואלים, אנחנו עונים
-
כיצד אקבל את כרטיס הסים?
בטופס ההצטרפות מציינים כתובת למשלוח ואנחנו נשלח ערכת הצטרפות ובה כרטיס סים עם שליח עד הבית או לתיבת המכתבים.
-
יש לכם חנויות או מוקדי שירות פיזיים?
לא, אנחנו דיגיטליים לחלוטין. הלקוחות שלנו לא צריכים לשלם בעבורנו את שכר הדירה שהיינו משלמים אילו היינו מתפעלים נקודות מכירה ושירות פיזיות.
-
האם אפשר להצטרף ולשמור על המספר שלי?
בהחלט. אפשר לנייד את המספר הקיים שלכם אלינו.
-
האם אפשר לבחור מספר חדש?
כן. אפשר לבחור מספר מתוך מאגר מספרים חדשים.
-
איך אדע איזו חבילה מתאימה לי?
אנחנו מאמינים בשקיפות ולכן כל המידע על כל חבילה מפורט לפרטי פרטים בעמוד החבילה. בדקו מה השימושים שלכם היום ברמת הבסיס (גלישה, הודעות, שיחות) ובחרו לאילו פיצ'רים אתם זקוקים ובחרו בחבילה שמתאימה לכם. וגם אם טעיתם, אפשר לעבור לחבילה אחרת במחזור החיוב הבא ללא עלות וללא הגבלה.
-
על איזו תשתית סלולר אתם "רוכבים"?
אקסטרה מובייל עושה שימוש בפריסת אנטנות של 2 תשתיות: הראשונה היא התשתית המשותפת של פרטנר והוטמובייל, והשניה היא פלאפון.
קראו כיצד לבחור את התשתית שמתאימה לכם. -
מה אם אתחרט?
יש לנו הרגשה שתאהבו את השירות שלנו ואת הערך המוסף שאנחנו מביאים לעולם הסלולר עם כל הפתרונות המתקדמים שלנו אבל במקרה שתחליטו שלא מתאים לכם להישאר, תוכלו להתנייד לחברה אחרת בקלות. אין אצלנו התחייבות ואין קנסות יציאה.
-
האם אפשר לרשום יותר מקו אחד תחת אותו החשבון?
אפשר ואף כדאי. בדרך כלל עסקים (וגם משפחות) שבוחרים באקסטרה מובייל מניידים את כל הקווים של העובדים אלינו כדי ליהנות מממשק אחד מרכזי לניהול של כל הקווים בחשבון.
-
כדאי לבטל את המינוי שלי בחברה אחרת לפני שאני עובר אליכם?
לא! כדי לעבור עם המספר אלינו, הקו צריך להיות פעיל בחברה אחרת וכך נוכל לנייד אותו אלינו. אם הקו יבוטל, לא נוכל "למשוך" אותו אלינו ואתם מסתכנים בלאבד את מספר הטלפון שלכם.
-
האם אפשר לעבור לחבילה אחרת בהמשך?
בהחלט. כשאתם מרוצים, אנחנו מרוצים ולכן אפשר לעבור בין חבילות כמה פעמים שרוצים וללא עלות. המעבר בין חבילות נכנס לתוקף רק במעבר בין מחזורי חיוב, כלומר: מסיימים את החודש עם התכנית המקורית ורק בחודש הבא עוברים לתכנית אחרת.
-
כיצד ומתי משלמים?
במעמד ההצטרפות מכניסים פרטי כרטיס אשראי. במידה ויש עלויות ראשוניות כמו עלות משלוח למשל, נגבה אותם במעמד ההצטרפות ואילו את החשבון החודשי נגבה בתחילת כל חודש בעבור החודש שחלף.
-
האם יש התחייבות?
אין התחייבות אצלנו, אפשר לסיים את ההתקשרות בכל רגע. נשמח לתת לכם שירות כשתרצו להיות לקוחות שלנו, ונברך אתכם לשלום עם חיוך כשתחליטו שלא מתאים.