חבילות סלולר עם אקסטרה
מגיע לכם לקבל אקסטרה מהסלולר שלכם. ברוכים הבאים לאקסטרה מובייל.
-
BizPro
5950GB גלישה
5,000 דקות
5,000 הודעות SMS- פנטון מקצועי
- הקלטת שיחות
- מסרונים אוטומטיים
- אוטומציה ואינטגרציה
-
BizMAX
79100GB גלישה
5,000 דקות
5,000 הודעות SMS- פנטון מקצועי
- הקלטת שיחות
- מסרונים אוטומטיים
- אוטומציה ואינטגרציה
-
MY EXTRA
חבילה בהתאמה אישית
אחרי שיחת מיפוי צרכים, נקים חבילה מותאמת במיוחד בשבילך כך שתענה על כל הדרישות שלך וגם ותחסוך לך תשלום על מה שלא צריך.
הקמת חבילה מותאמת מותנית במינימום 5 קווים בחשבון.
החזר כספי
מרוצים? משלמים. לא מרוצים? מקבלים החזר כספי עד 14 יום.
ללא התחייבות
הדלת פתוחה. אין התחייבות ואם לא מתאים, ניפרד כידידים.
מעבר חופשי בין חבילות
הצרכים משתנים כל הזמן וזה מובן. אפשר לעבור בין חבילות ללא עלות וללא הגבלה.
השוואת חבילות מפורטת
BizPro | BizMAX | ||
---|---|---|---|
![]() |
|||
דקות שיחה | 5,000 | 5,000 | |
הודעות SMS | 5,000 | 5,000 | |
נפח גלישה | 50GB | 100GB | |
![]() |
|||
שיחות מוקלטות בחודש | 300 | ללא הגבלה | |
ניהול רשימה שחורה ולבנה | |||
משך שמירה של ההקלטות | 12 חודשים | ללא הגבלה | |
הוספת תגיות והערות לכל שיחה | |||
חיפוש מתקדם של שיחות בממשק חכם | |||
![]() |
|||
עלות חודשית לשירות פנטון | חינם | חינם | |
בחירת פנטון מתוך מאגר מנגינות המתנה | |||
העלאת קובץ MP3 וקביעתו כפנטון | |||
מחיר הפקת פנטון מקצועי כולל קריינות | ₪249 | ₪199 | |
![]() |
|||
שליחת מסרונים אוטומטית | |||
כמות מסרונים בחודש | 5,000 | 5,000 | |
מספר תרחישים | 3 | ללא הגבלה | |
![]() |
|||
אוטומציה ואינטגרציה | |||
חיבור לאינטגרומט, זאפייר, IFTTT | |||
גישת API | |||
פרטים | פרטים |
נועלים "מחיר חברים" וחוסכים
רוצים לשמר את המחיר המוזל שעשינו לחברים? הירשמו לרשימת ההמתנה בחינם וללא התחייבות ואנחנו ננעל לכם את המחירים של היום. כשיגיע תורכם תוכלו להירשם במחיר של חברים.
אתם שואלים, אנחנו עונים
-
כיצד אקבל את כרטיס הסים?
באשף ההצטרפות מציינים כתובת למשלוח ואנחנו שולחים לכם ערכת הצטרפות ובה כרטיס סים (והפתעות נוספות) עם שליח עד הבית.
-
יש לכם חנויות או מוקדי שירות פיזיים?
לא, אנחנו דיגיטליים לחלוטין. הלקוחות שלנו לא צריכים לשלם בעבורנו את שכר הדירה שהיינו משלמים אילו היינו מתפעלים נקודות מכירה ושירות פיזיות.
-
האם אפשר להצטרף ולשמור על המספר שלי?
בהחלט. באשף ההצטרפות תתבקשו להעלות צילום חשבונית מספק הסלולר הקודם ולאמת בעלות על הקו באמצעות קוד ב-SMS - זו הדרך שלנו לוודא שהמספר שייך לכם לפני שאנו מניידים אותו אלינו.
-
האם אפשר לבחור מספר חדש?
כן. באשף ההצטרפות תוכלו לבחור מספר מתוך מאגר מספרים חדשים.
-
איך אדע איזו חבילה מתאימה לי?
אנחנו מאמינים גדולים בשקיפות ולכן כל המידע על כל חבילה מפורט לפרטי פרטים בעמוד החבילה. בדקו מה השימושים שלכם היום ברמת הבסיס (גלישה, הודעות, שיחות) ובחרו לאילו פיצ'רים אקסטרה שיש לנו אתם זקוקים ובחרו בחבילה שמתאימה לכם. וגם אם טעיתם, אפשר לעבור לחבילה אחרת במחזור החיוב הבא ללא עלות וללא הגבלה.
-
האם אפשר לרשום יותר מקו אחד תחת אותו החשבון?
אפשר ואף כדאי. בדרך כלל עסקים שבוחרים באקסטרה מובייל מניידים את כל הקווים של העובדים אלינו כדי ליהנות ממשק אחד מרכזי לניהול של כל הקווים בחשבון. אם יש לכם יותר מ-5 קווים, תוכלו לבקש שנקים בעבורכם חבילה מיוחדת שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם וכך תוכלו לשלם בדיוק על מה שהעסק שלכם צריך, ולא מעבר.
-
כדאי לבטל את המינוי שלי בחברה אחרת לפני שאני עובר אליכם?
לא! כדי לעבור עם המספר אלינו, הקו צריך להיות פעיל בחברה אחרת וכך נוכל לנייד אותו אלינו. אם הקו יבוטל, לא נוכל "למשוך" אותו אלינו ואתם מסתכנים בלאבד את מספר הטלפון שלכם.
-
האם אפשר לעבור לחבילה אחרת בהמשך?
בהחלט. כשאתם מרוצים, אנחנו מרוצים ולכן אפשר לעבור בין חבילות כמה פעמים שרוצים וללא עלות. המעבר בין חבילות נכנס לתוקף רק במעבר בין מחזורי חיוב, כלומר: מסיימים את החודש עם התכנית המקורית ורק בחודש הבא עוברים לתכנית אחרת.
-
כיצד ומתי משלמים?
במעמד ההצטרפות מכניסים פרטי כרטיס אשראי. במידה ויש עלויות הקמה (לרוב אין), נגבה אותם במעמד ההצטרפות ואילו את החשבון החודשי נגבה ב-14 בכל חודש בעבור החודש שחלף.
-
האם יש התחייבות לתקופה מסויימת?
אין התחייבות אצלנו, אפשר לסיים את ההתקשרות בכל רגע. נשמח לתת לכם שירות כשתרצו להיות לקוחות שלנו, ונברך אתכם לשלום עם חיוך כשתחליטו שלא מתאים.
מעבר לכך, אם תחליטו שלא מתאים לכם תוך 14 ימים מהפעלת הסים ניתן לכם זיכוי כספי.