חבילות סלולר עם אקסטרה
מגיע לכם לקבל אקסטרה מהסלולר שלכם. ברוכים המתקדמים לאקסטרה מובייל.
-
Base
401GB גלישה
2,000 דקות
2,000 הודעות SMS- הקלטת שיחות
- מסרונים אוטומטיים
- פקס סלולרי
- הגדרת צליל המתנה
-
X30
6030GB גלישה
2,000 דקות
2,000 הודעות SMS- הקלטת שיחות
- מסרונים אוטומטיים
- פקס סלולרי
- הגדרת צליל המתנה
-
X100
80100GB גלישה
5,000 דקות
5,000 הודעות SMS- הקלטת שיחות
- מסרונים אוטומטיים
- פקס סלולרי
- הגדרת צליל המתנה
החזר כספי
מרוצים? נהדר. לא מרוצים? מקבלים החזר כספי עד 14 יום.
ללא התחייבות
הדלת פתוחה. אין התחייבות ואם לא מתאים, ניפרד כידידים.
מעבר חופשי בין חבילות
הצרכים משתנים כל הזמן וזה מובן. אפשר לעבור בין חבילות ללא עלות וללא הגבלה.
השוואת חבילות מפורטת
Base | X30 | X100 | ||
---|---|---|---|---|
![]() |
||||
נפח גלישה | 1GB | 30GB | 100GB | |
דקות שיחה | 2,000 | 2,000 | 5,000 | |
הודעות SMS | 2,000 | 2,000 | 5,000 | |
![]() |
||||
שיחות מוקלטות בחודש | ללא הגבלה | ללא הגבלה | ללא הגבלה | |
משך שמירה של ההקלטות | ללא הגבלה | ללא הגבלה | ללא הגבלה | |
סימון שיחות בכוכב | ||||
חיפוש מתקדם של שיחות בממשק חכם | ||||
![]() |
||||
עלות חודשית לשירות צליל המתנה | ₪8 | כלול בחבילה | כלול בחבילה | |
בחירת פנטון מתוך מאגר מנגינות המתנה | ||||
העלאת קובץ MP3 וקביעתו כפנטון | ||||
סבסוד מחיר הפקת פנטון מקצועי כולל קריינות | ₪349 | ₪329 | ₪249 | |
![]() |
||||
שליחת מסרונים אוטומטית | ||||
מספר תרחישי שליחה | 2 | 3 | ללא הגבלה | |
מספר שליחות כלול בחבילה במתנה | 30 | 100 | ||
מספר הודעות בחודש בתשלום | ללא הגבלה | ללא הגבלה | ללא הגבלה | |
![]() |
||||
שליחת פקסים מהנייד Mail2Fax | כלול בחבילה | כלול בחבילה | כלול בחבילה | |
מחיר מוזל על שירות קבלת פקסים Fax2Mail | ₪17 | |||
משך שמירה של פקסים יוצאים ונכנסים | ללא הגבלה | ללא הגבלה | ללא הגבלה | |
פרטים | פרטים | פרטים |
נועלים "מחיר חברים" וחוסכים
רוצים לשמר את המחיר המוזל שעשינו לחברים? הירשמו לרשימת ההמתנה בחינם וללא התחייבות ואנחנו ננעל לכם את המחירים של היום. כשיגיע תורכם תוכלו להירשם במחיר של חברים.
אתם שואלים, אנחנו עונים
-
כיצד אקבל את כרטיס הסים?
באשף ההצטרפות מציינים כתובת למשלוח ואנחנו שולחים לכם ערכת הצטרפות ובה כרטיס סים עם שליח עד הבית או לתיבת המכתבים.
-
יש לכם חנויות או מוקדי שירות פיזיים?
לא, אנחנו דיגיטליים לחלוטין. הלקוחות שלנו לא צריכים לשלם בעבורנו את שכר הדירה שהיינו משלמים אילו היינו מתפעלים נקודות מכירה ושירות פיזיות.
-
האם אפשר להצטרף ולשמור על המספר שלי?
בהחלט. אפשר לנייד את המספר אלינו בכפוף להוכחת בעלות על המספר.
-
האם אפשר לבחור מספר חדש?
כן. אפשר תוכלו לבחור מספר מתוך מאגר מספרים חדשים.
-
איך אדע איזו חבילה מתאימה לי?
אנחנו מאמינים בשקיפות ולכן כל המידע על כל חבילה מפורט לפרטי פרטים בעמוד החבילה. בדקו מה השימושים שלכם היום ברמת הבסיס (גלישה, הודעות, שיחות) ובחרו לאילו פיצ'רים אקסטרה שיש לנו אתם זקוקים ובחרו בחבילה שמתאימה לכם. וגם אם טעיתם, אפשר לעבור לחבילה אחרת במחזור החיוב הבא ללא עלות וללא הגבלה.
-
מה אם אתחרט? יש החזר כספי?
יש! יש לנו הרגשה שתאהבו את השירות שלנו ואת הערך המוסף שאנחנו מביאים לעולם הסלולר עם כל הפתרונות המתקדמים שלנו אבל רק למקרה שתחליטו שלא מתאים לכם, אנחנו מאפשרים לכם לקבל החזר כספי עד 14 יום מרגע הפעלת הסים.
-
האם אפשר לרשום יותר מקו אחד תחת אותו החשבון?
אפשר ואף כדאי. בדרך כלל עסקים שבוחרים באקסטרה מובייל מניידים את כל הקווים של העובדים אלינו כדי ליהנות מממשק אחד מרכזי לניהול של כל הקווים בחשבון.
-
כדאי לבטל את המינוי שלי בחברה אחרת לפני שאני עובר אליכם?
לא! כדי לעבור עם המספר אלינו, הקו צריך להיות פעיל בחברה אחרת וכך נוכל לנייד אותו אלינו. אם הקו יבוטל, לא נוכל "למשוך" אותו אלינו ואתם מסתכנים בלאבד את מספר הטלפון שלכם.
-
האם אפשר לעבור לחבילה אחרת בהמשך?
בהחלט. כשאתם מרוצים, אנחנו מרוצים ולכן אפשר לעבור בין חבילות כמה פעמים שרוצים וללא עלות. המעבר בין חבילות נכנס לתוקף רק במעבר בין מחזורי חיוב, כלומר: מסיימים את החודש עם התכנית המקורית ורק בחודש הבא עוברים לתכנית אחרת.
-
כיצד ומתי משלמים?
במעמד ההצטרפות מכניסים פרטי כרטיס אשראי. במידה ויש עלויות הקמה (לרוב אין), נגבה אותם במעמד ההצטרפות ואילו את החשבון החודשי נגבה בתחילת כל חודש בעבור החודש שחלף.
-
האם יש התחייבות לתקופה מסויימת?
אין התחייבות אצלנו, אפשר לסיים את ההתקשרות בכל רגע. נשמח לתת לכם שירות כשתרצו להיות לקוחות שלנו, ונברך אתכם לשלום עם חיוך כשתחליטו שלא מתאים. מעבר לכך, אם תחליטו שלא מתאים לכם תוך 14 ימים מהפעלת הסים ניתן לכם זיכוי כספי.