מדיניות ביטול עסקה

אנחנו עושים מאמצים לשקף בצורה הוגנת וברורה את תנאי הרכישה לכל שירות שאנו מציעים, אולם ברור לנו שלמרות זאת לפעמים טועים ולפעמים מתחרטים. על כן הגדרנו בצורה ברורה מה התנאים להחזיר את הגלגל לאחור ולבטל עסקה.

ככלל, ביטול עסקה באתר יתבצע בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 ולחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.

בקשה לביטול עסקה

בקשות לביטול עסקה יש לשלוח אל כתובת הדוא"ל של התמיכה [email protected] ולהקפיד על הבאים:

  1. על הבקשה להישלח מכתובת הדוא"ל של בעל החשבון אליו משוייך השירות שמבקשים לבטל. לא נתייחס לבקשות שיגיעו מכתובת דוא"ל לא מזוהה.
  2. יש לציין איזה שירות מבקשים לבטל, למשל: "ביטול נתב שיחות וירטואלי שמספרו 077-8038038"

חשוב: שליחת הבקשה לביטול עסקה אינה מהווה אישור על ביטול! רק תגובה בכתב מאיתנו שמציינת שהשירות בוטל מהווה אישור לכך.

מדיניות ביטול שירותים מתמשכים - מנויים חודשיים

מדיניות הביטול לכל השירותים שאנו מציעים שהתשלום עליהם הוא מתמשך חודשי (כל חודש) היא פשוטה:

  1. אין התחייבות ואפשר לבטל בכל רגע.
  2. התשלום בעבור השירותים אינו מושפע מצריכה או משימוש בפועל בשירות, ולסיכום: חוסר שימוש בשירות אינו פוטר מדמי מנוי.
  3. התשלום על החודש האחרון (בו קיבלנו הודעה על ביטול העסקה) בשירות הוא תשלום מלא, גם אם במקרה היה זה החודש הראשון.

דוגמה להמחשה: אם מבקשים לבטל מנוי לשירות מתמשך בתאריך ה-5 לחודש, התשלום בעבור חודש זה יהיה תשלום מלא למרות שנותרו 25 ימים לסיום החודש. כנ"ל לגבי בקשת ביטול שתתקבל ב-1 לחודש!

שינויים במדיניות הביטולים

ייתכן ומעת לעת נבצע שינויים במדיניות הביטולים שלנו. כשנעשה זאת, נעדכן את דף האינטרנט בו את או אתה מעיינים כעת.

העדכון האחרון במסמך זה נערך בתאריך: 1 במאי 2024.

אין מענה מיידי מחוץ לשעות הפעילות
שמול
נחזור לזמינות בשעות הפעילות
tail-in
היי 👋
לפעמים הוואטסאפ לא נפתח בקלות דרך המחשב...
אני יכול לשלוח לך הודעה לוואטסאפ ונתחיל שיחה שם.
18:47
יצירת קשר
צ'אט
וואטסאפ