ככלל, ביטול עסקה באתר יתבצע בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 ולחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
בקשה לביטול עסקה
בקשות לביטול עסקה יש לשלוח אל כתובת הדוא"ל של התמיכה [email protected] ולהקפיד על הבאים:
- על הבקשה להישלח מכתובת הדוא"ל של בעל החשבון אליו משוייך השירות שמבקשים לבטל. לא נתייחס לבקשות שיגיעו מכתובת דוא"ל לא מזוהה.
- יש לציין איזה שירות מבקשים לבטל, למשל: "ביטול נתב שיחות וירטואלי שמספרו 077-8038038"
חשוב: שליחת הבקשה לביטול עסקה אינה מהווה אישור על ביטול! רק תגובה בכתב מאיתנו שמציינת שהשירות בוטל מהווה אישור לכך.
מדיניות ביטול שירותים מתמשכים - מנויים חודשיים
מדיניות הביטול לכל השירותים שאנו מציעים שהתשלום עליהם הוא מתמשך חודשי (כל חודש) היא פשוטה:
- אין התחייבות ואפשר לבטל בכל רגע.
- התשלום בעבור השירותים אינו מושפע מצריכה או משימוש בפועל בשירות, ולסיכום: חוסר שימוש בשירות אינו פוטר מדמי מנוי.
- התשלום על החודש האחרון (בו קיבלנו הודעה על ביטול העסקה) בשירות הוא תשלום מלא, גם אם במקרה היה זה החודש הראשון.
דוגמה להמחשה: אם מבקשים לבטל מנוי לשירות מתמשך בתאריך ה-5 לחודש, התשלום בעבור חודש זה יהיה תשלום מלא למרות שנותרו 25 ימים לסיום החודש. כנ"ל לגבי בקשת ביטול שתתקבל ב-1 לחודש!
שינויים במדיניות הביטולים
ייתכן ומעת לעת נבצע שינויים במדיניות הביטולים שלנו. כשנעשה זאת, נעדכן את דף האינטרנט בו את או אתה מעיינים כעת.
העדכון האחרון במסמך זה נערך בתאריך: 1 במאי 2024.