שירות מענה טלפוני אנושי לעסקים

בכל הגדלים ומכל התחומים

בתוך 3 דקות ובמחיר תחרותי ותלוי שימוש תוכלו ליהנות ממוקד אנושי שייתן מענה טלפוני ללקוחותיכם מסביב לשעון, כל השנה.

הצטרפות בקליק

  • שירות מענה אנושי מתאים לכל עסק

    זה מהיר וזול אז למה שלא תפעילו מענה טלפוני כמו החברות הגדולות ותהפכו מתקשרים ממתינים ללקוחות מרוצים?

  • מוקד טלפוני לעסק בתשלום לפי שימוש

    נהנים משירותי מוקד מענה טלפוני מקצועי ומשלמים לפי שימוש בלבד, בלי להכשיר כח אדם ובלי להקים מוקד טלפוני משלכם.

  • מענה טלפוני אנושי לפני שתסיימו את הקפה

    פשוט ומהיר: עורכים תסריט שיחה, מגדירים מתי שיחות ינותבו למוקד וזהו: הפעלתם מענה אנושי לעסק שלכם.

מענה אנושי יעשה רק טוב לעסק שלך

מתקשרים מתוסכלים הופכים ללקוחות, ולקוחות הופכים ללקוחות מרוצים.

אשמח להפסיק לאבד לקוחות

איך זה עובד?

  1. 1

    כותבים תסריט שיחה

    אפשר באופן עצמאי דרך האיזור האישי וניתן גם להיעזר בנו.
    התסריט שכתבתם יקפוץ על המסך של הנציגים במוקד בכל פעם שתתקבל שיחה.

  2. 2

    מנתבים את השיחות אלינו

    הלקוחות מתקשרים אליכם ואתם מחליטים מתי אנחנו נענה: אפשר להגדיר באילו ימים ושעות ו\או באילו מקרים השיחות ינותבו אל המוקד, לדוגמה: המתנה ארוכה או שיחה ממתינה.
    את הגדרות הניתוב קובעים בקלות באיזור האישי ואין צורך בידע טכני, אבל כמו תמיד נשמח לעזור.

  3. 3

    מקבלים מאיתנו עדכונים

    השיחות מוקלטות, מתועדות ונשמרות באיזור האישי כך שתמיד תוכלו לעיין בהן.
    אפשר גם לקבל התראה בסוף שיחה באמצעות מסרון, דוא"ל או ישירות למערכת ה-CRM שלכם.

נשמע פשוט, צרפו אותי

שאלות ותשובות על מענה אנושי לעסק

אקסטרה פיצ'רים