שירות מענה טלפוני אנושי לעסקים
בתוך 3 דקות ובמחיר תחרותי ותלוי שימוש תוכלו ליהנות ממוקד אנושי שייתן מענה טלפוני ללקוחותיכם מסביב לשעון, כל השנה.
-
שירות מענה אנושי מתאים לכל עסק
זה מהיר וזול אז למה שלא תפעילו מענה טלפוני כמו החברות הגדולות ותהפכו מתקשרים ממתינים ללקוחות מרוצים?
-
מוקד טלפוני לעסק בתשלום לפי שימוש
נהנים משירותי מוקד מענה טלפוני מקצועי ומשלמים לפי שימוש בלבד, בלי להכשיר כח אדם ובלי להקים מוקד טלפוני משלכם.
-
מענה טלפוני אנושי לפני שתסיימו את הקפה
פשוט ומהיר: עורכים תסריט שיחה, מגדירים מתי שיחות ינותבו למוקד וזהו: הפעלתם מענה אנושי לעסק שלכם.
מענה אנושי יעשה רק טוב לעסק שלך
מתקשרים מתוסכלים הופכים ללקוחות, ולקוחות הופכים ללקוחות מרוצים.
-
זמינות 24/7
כל שיחה היא לקוח פוטנציאלי. מענה טלפוני אנושי מסביב לשעון מבטיח שלא תפספסו לקוחות.
-
סוף לתסכול לקוחות
עושים סוף לצליל "תפוס", לשיחה ממתינה ולהשארת מסרונים והודעות קוליות.
-
הנציג שלנו, השיחה שלכם
הנציג ישאל את השאלות שחשובות לכם, יספק מידע ויאסוף פרטים בדיוק לפי תסריט השיחה שלכם.
-
כל אחד יתעסק בתחומו
אנחנו אלופים במענה טלפוני ואתם אלופים בתחומכם. תנו לנו לענות לשיחות ולפנות לכם זמן.
-
פרה בשביל כוס חלב
לא מקימים מוקד טלפוני בשביל עסק עם נפח שיחות נמוך. היעזרו במוקד הטלפוני שלנו ושלמו לפי שימוש.
-
מתאימים כמו כפפה
צופים מבול שיחות מקמפיין שיווקי? שיחה אחת ביום או 100 במקביל, המוקד שלנו יענה לכולן.
איך זה עובד?
-
1
כותבים תסריט שיחה
אפשר באופן עצמאי דרך האיזור האישי וניתן גם להיעזר בנו.
התסריט שכתבתם יקפוץ על המסך של הנציגים במוקד בכל פעם שתתקבל שיחה. -
2
מנתבים את השיחות אלינו
הלקוחות מתקשרים אליכם ואתם מחליטים מתי אנחנו נענה: אפשר להגדיר באילו ימים ושעות ו\או באילו מקרים השיחות ינותבו אל המוקד, לדוגמה: המתנה ארוכה או שיחה ממתינה.
את הגדרות הניתוב קובעים בקלות באיזור האישי ואין צורך בידע טכני, אבל כמו תמיד נשמח לעזור. -
3
מקבלים מאיתנו עדכונים
השיחות מוקלטות, מתועדות ונשמרות באיזור האישי כך שתמיד תוכלו לעיין בהן.
אפשר גם לקבל התראה בסוף שיחה באמצעות מסרון, דוא"ל או ישירות למערכת ה-CRM שלכם.
שאלות ותשובות על מענה אנושי לעסק
-
מה זה שירות מענה אנושי לעסקים?
מענה טלפוני לעסקים, שירות הודעות, מוקד הודעות - כולם שמות שונים לאותו שירות המאפשר לבעלי עסקים לנתב את השיחות הנכנסות אל מוקד טלפוני חיצוני המאוייש 24\7 כאשר אינם זמינים לענות.
הנציגים במוקד עונים בשם העסק ומנהלים את השיחה על פי תסריט שיחה שסיפקתם. לבסוף, פרטי השיחה והלקוח נשלחים אל בעל העסק וגם נשמרים באיזור האישי. -
האם שירות הודעות מתאים לתחום העיסוק שלי?
שירות מענה אנושי וקבלת הודעות מתאים לכל תחום. הנציג שלנו יענה, ישוחח עם הלקוח לפי תסריט השיחה שאתם תספקו ויאסוף פרטים לפי הגדרה שלכם.
-
תוך כמה זמן אוכל להפעיל שירות מענה טלפוני אנושי לעסק שלי?
מיד לאחר שתקימו תסריט שיחה (באופן עצמאי דרך האיזור האישי) ותפעילו אותו, נוכל כבר לנתב שיחות אל מוקד השירות. ברגע שתיכנס שיחה, התסריט יקפוץ על המסך של הנציג והלקוח יקבל מענה מיידי ומקצועי בדיוק לפי תסריט השיחה שהגדרתם.
-
מה זה תסריט שיחה?
כדי להתאים את המענה האנושי שלנו לעסק שלכם, נבקש מכם לערוך תסריט שיחה פשוט בו תפרטו כיצד נענה לשיחה מהלקוח, לדוגמה: "שלום, הגעתם לא.א אינסטלציה. אליהו כרגע אצל לקוח ולא זמין לענות לטלפון. אשמח לרשום שם וטלפון ואדאג שיחזור אליך בהקדם".
-
תוכלו לעזור לי לכתוב תסריט שיחה?
בוודאי. אפשר לכתוב באופן עצמאי ולהיעזר בדוגמאות, אך אם זקוקים לעזרה, ולא רק בנושא הזה, אנחנו כאן לעזור.
-
האם השיחות מוקלטות?
אנחנו href="/features/call-recording/">אלופים בהקלטת שיחות מכיוון שאנחנו מבינים את הערך הרב הטמון בכך. ולכן, ולמרות שהשיחה לא מגיעה לקו שלכם (שבו השיחה בין כה וכה מוקלטת), אנחנו דואגים להקליט גם את השיחות שמגיעות למוקד הטלפוני שלנו.
מעבר לערך שתפיקו מהקלטת השיחה עם הלקוח, תוכלו גם לבצע בקרה על עבודת הנציגים שלנו במוקד ולהעביר לנו הערות לשיפור כדי שהשיחות הבאות יהיו אפילו טובות יותר!אנחנו באקסטרה מובייל היחידים שמאפשרים לכם גישה להקלטות השיחה עם הנציגים, בנוסף כמובן לתיעוד מילולי של השיחה ולפרטים שאספנו בשיחה.
-
איך אקבל את הפניות מהלקוחות שלי?
את כל הפרטים שביקשתם מאיתנו לאסוף מהלקוח בתסריט השיחה נשמור בשבילכם באיזור האישי ותמיד תוכלו לגשת אליהם ולחזור אל הלקוח.
בנוסף תוכלו לקבל הודעת דוא"ל ו\או הודעת SMS ו\או להעביר בצורה אוטומטית את הפניות אל מערכת ה-CRM שלכם. -
איך יודעים במוקד למי השיחה מיועדת ואיך עונים בהתאם?
לכל תסריט שיחה שתקימו נפיק מספר טלפון ייחודי משלו שאליו ינותבו השיחות. ברגע שנכנסת שיחה לטלפון הזה, על המסך של הנציג מופיעים פרטי העסק שלכם ותסריט השיחה שכתבתם וככה אנחנו יודעים לתת מענה אנושי איכותי בהתאמה אישית לכל עסק שנעזר בשירות שלנו.
-
האם כל השיחות שלי יועברו למוקד הודעות?
תלוי בכללי הניתוב שתגדירו. אפשר להגדיר שכל השיחות ינותבו למוקד, שהשיחות ינותבו רק אם אין מענה או אם תפוס, בחלק משעות היום וכו'... הכללים מאפשרים גמישות מירבית.
-
מה קורה לשיחות שאקבל מחוץ לשעות הפעילות של המוקד שלכם?
המוקד שלנו נותן מענה אנושי לעסקים מסביב לשעון: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, 365 ימים בשנה.
-
מה קורה אם כל הנציגים עסוקים? מי יענה לשיחות שלי?
זה לא יקרה. מספר הנציגים מותאם למספר העסקים כך שאין מצב שבו יש שיחה שלא מקבלת מענה.
-
האם תמיד אותו נציג יענה לשיחות שלי?
נעשה מאמץ שהשיחות ינותבו לאותם נציגים כך שיכירו כבר את העסק ואת תסריט השיחה שלכם, אך איננו מקצים נציגים קבועים לכל עסק.
-
האם אפשר "לדחוף" את הפניות אל ה-CRM שלי?
מי שעובד עם מערכת לניהול לקוחות (CRM) יכול ליהנות מהתממשקות לשירות ההודעות שלנו.
במסך הגדרות התראה ניתן להגדיר שבסיום כל שיחה עם נציג, פרטי השיחה (תיעוד, הקלטה, פרטים שנאספו מהלקוח) יישלחו אל URL (Webhook). ייתכן שתצטרכו להיעזר בפלטפורמת אוטומציה כמו Zapier או Integromat. -
האם אפשר לשלב פאנטון לפני ניתוב אל המוקד הטלפוני?
בהחלט. אם מופעל על הקו צליל המתנה (פנטון), בהחלט אפשר להגדיר שיושמע למתקשר לפני הניתוב אל שירות מענה אנושי טלפוני שלנו.