הכי קל לנסות אותנו
מצטרפים בקלות, עוזבים בקלות
אנו בטוחים שתהיו מרוצים. אם לא, תוכלו להחזיר את הגלגל לאחור בקלות ובמהירות וגם לקבל בחזרה את הכסף, בלי שאלות.
מצטרפים בקלות
הצטרפות קלה ומהירה דרך האתר. בתוך מספר דקות כבר נצא לדרך.
- הצטרפות בכמה קליקים.
- שומרים על המספר ומניידים אלינו.
- כרטיס סים עם שליח עד הבית.
- הפעלת סים עצמאית בתוך דקה.
עוזבים בקלות
הקמנו מנגנון נטישה קל ופשוט כדי שלא יהיו לכם חסמים לנסות אותנו. אנו משוכנעים שאם תנסו, לא תתחרטו.
- החזר כספי מלא במידה ותתחרטו עד 14 יום.
- אין לנו מחלקת "שימור" שמציקה. להיפך, נציג שלנו יסייע להחזיר את הגלגל לאחור.
- אין התחייבות ואין קנסות יציאה.
- המספר נשאר שלכם ויחזור אתכם לספק הקודם.
- ייצוא בקליק של כל המידע בחשבון כמו: לוג שיחות, הקלטת שיחות, חשבוניות וכו'.
0% סיכון
100% שביעות רצון
14 ימים יספיקו לכם כדי להתאהב. אם תתחרטו נעזור לכם להחזיר את הגלגל לאחור.
- נחזיר לכם את כל הכסף, בלי שאלות ובלי כוכביות
- נציג שירות שלנו יעזור לכם להתנייד בחזרה אל הספק הקודם
- נשלם את עלות הסים לספק הקודם עד סכום של 29 ש"ח
שאלות ותשובות
-
מה אם ארצה להתנתק מספר ימים לאחר ההצטרפות?
נסייע לך באהבה וניפרד עם חיוך. ההתקשרות עם אקסטרה מובייל היא ללא התחייבות ומעבר לכך, התנתקות ב-14 ימים הראשונים תזכה אותך בכל הכסף בחזרה.
-
למה אתם מחזירים את כל הכסף בחזרה?
אנחנו מאמינים בערך שאנחנו מביאים וחשוב לנו שכמה שיותר אנשים ינסו את חבילות הסלולר החכמות שלנו. החזר כספי מלא ב-14 ימים הראשונים מצמצם חסמים ומקטין את ה"סיכון" לנסות אותנו וכך נותן לנו הזדמנות להוכיח לכם כמה אנחנו טובים.
-
למה אין לאקסטרה מובייל "נציגי שימור"?
כי אנחנו מכבדים את האינטלגנציה של הלקוחות שלנו. אם החלטתם לעזוב, כנראה שאין התאמה ושום שיחה מאיש מכירות נכלולי לא תשנה את זה. נברך אתכם לשלום ונאחל לכם הצלחה.
אם תתחרטו ב-14 הימים הראשונים, אפילו נסייע לכם לעבור בחזרה לספק הקודם שלכם, נחזיר לכם את כל הכסף ששילמתם לנו, וגם נשלם את עלות הסים בספק החדש. -
האם יש התחייבות?
לא. באף אחת מהתכניות שלנו אין התחייבות - אפשר להנתנק מתי שרוצים. ב-14 הימים הראשונים אפילו נחזיר לכם את הכסף!
-
האם אוכל לשמור על המספר שלי?
בהחלט. גם בהצטרפות אלינו וגם אם תחליטו לעזוב לחברה אחרת - המספר נשאר אתכם ככל שתרצו לנייד אותו.
-
מה אני עושה עם הספק הנוכחי כאשר אני עובר אליכם?
שום דבר. התהליך מתחיל אצלנו ואנחנו "נמשוך" את המספר שלכם במידה ותרצו לנייד אותו אלינו. ספק הסלולר הישן שלכם יהיה אחראי לסגור את החשבון שלכם ולהפסיק לגבות תשלום וזאת מבלי שתצטרכו ליצור קשר בנושא.
-
כמה עולה להצטרף? יש עלויות חד פעמיות?
ישנן עלויות חד פעמיות בהצטרפות כמו עלות משלוח (בדואר זה בחינם) ועלות סים - אבל יש לנו מבצעים שונים ועדיף להתעדכן בדף החבילות.
-
מה התנאים לקבלת החזר כספי, ומה הוא כולל?
לא נשאל שאלות, מבטיחים. אין תנאים ואין כוכביות: אם תתחרטו ב-14 הימים הראשונים, אנו נחזיר לכם את כל הכסף כולל עלות סים, עלות משלוח ועלות שימוש. בנוסף, נעזור לכם להחזיר את הגלגל לאחור ואפילו נשלם את עלות הסים לספק הקודם שלכם - עד סכום של 29 ש"ח.
בעוד כמה קליקים גם לך תהיה חבילת סלולר עם הרבה אקסטרה.