באמצעות שירות התראות שיחה תוכלו להגדיר שליחה אוטומטית של פרטי השיחה כמו מספר הטלפון של הצד השני, משך השיחה ועוד - כל זאת בהתראה מיידית ב"לייב" בזמן שזה קורה באמצעות הודעת וואטסאפ, מסרון SMS או הודעת דוא"ל.

זהו עוד מקרה של אוטומציה שכיחה שרבים מלקוחותינו היו זקוקים לה ועל כן החלטנו להקים את השירות בצורה נגישה וידידותית להפעלה מתוך האיזור האישי מבלי צורך בידע מקדים ובחוש טכני. כמו מסרונים אוטומטיים, גם זוהי אוטומציה שיחה ומבוקשת אשר כעת נגישה לכלל לקוחותינו ואפשר להפעיל אותה בשירותים הנתמכים בכמה קליקים מהאיזור האישי

מידע טכני

כדי שתוכלו להתאים את התראות השיחה לצרכים שלכם, תחילה חשוב להבין את הפרטים הטכניים.

שירותים נתמכים

שירות התראות שיחה נתמך בשירות נתב שיחות וירטואלי, בשירות המספר הוירטואלי ובשירות הקו הסלולרי.

יעד ההתראה

את ההתראות אפשר לקבל באמצעות הודעת דואר אלקטרוני, מסרון SMS או הודעת וואטסאפ.
בעבור כל קו בשירותים הנתמכים, אפשר להגדיר שליחת התראה מסוג אחד בלבד. כלומר: לא ניתן לקבל את ההתראה גם בוואטסאפ וגם במייל.

סוגי היעדים שאליהם אפשר לשלוח התראות שיחה: דואר אלקטרוני, מסרונים, וואטסאפ
אפשר לשלוח התראות שיחה בדוא"ל, SMS ובאמצעות Whatsapp

סוגי התראות

ניתן להגדיר עד שישה סוגים שונים של התראות בעבור כל קו: תחילת שיחה נכנסת; שיחה נכנסת שלא נענתה; שיחה נכנסת שנענתה; תחילת שיחה יוצאת; שיחה יוצאת שלא נענתה, ושיחה יוצאת שנענתה. בעבור אותו קו אפשר להגדיר יותר מהתראה אחת, לפי הצורך.

6 סטטוסים של שיחות בהם אפשר לשלוח התראות
בכל קו אפשר להגדיר עד 6 התראות

כך הלקוחות שלנו משתמשים בהתראות

התראות שיחה הוא שירות אוטומציה גמיש וכדאי להשתמש בו לפי הצורך הפרטי שלכם. יחד עם זאת, אספנו מספר שימושים שכיחים של לקוחותינו כדי להמחיש את הכח של התראות שיחה:

  1. ניטור עבודה של עובד - כאשר הקו שעליו מוגדרת התראת שיחות הוא קו של עובד בעסק, אפשר להגדיר קבלת התראות על שיחות יוצאות וכך לנטר את קצב השיחות, אורכן וכו' - הכל ב"לייב" ממש בסמוך לביצוע השיחה.
  2. בשירות המספר הוירטואלי וגם בנתב השיחות הוירטואלי, אפשר לבחור מה יוצג על הצג כאשר השיחה מנותבת אל היעד: המספר הוירטואלי בעצמו או המספר של המתקשר. אם מגדירים שהמספר הוירטואלי יוצג, אז יודעים שהשיחה הנכנסת מגיעה ממנו אבל לא יודעים את המספר של המתקשר. באמצעות התראות שיחה אפשר להתגבר על כך ולהגדיר קבלה של התראה בוואטסאפ בתחילה או בסוף שיחה וככה לדעת מיד מה המספר של המתקשר.
  3. השגחה על קטין או על אדם מבוגר: הגדרה של התראות שיחה שיישלחו אל ההורה בעבור שיחות שנעשות בקו של הילד.
  4. כאשר כמה עובדים משתמשים באותו קו וחוזרים לשיחות שלא נענו, אפשר להגדיר קבלת התראה אל כל העובדים וככה לחלק את העבודה.

אלו רק דוגמאות לשימושים. אנו ממליצים להתאים את התראות השיחה לצרכים שלכם.   

עלויות

השימוש בשירות התראות שיחה מורכב משניים: תשלום חודשי קבוע בגובה 10 ש"ח + מע"מ הכולל בנק של 200 התראות, וחיוב על התראות עודפות מעבר ל-200 הכלולות לפי 5 אג' + מע"מ לכל התראה. בסוף כל חודש אנו נספור את כל ההתראות שנשלחו במהלך החודש, מכל סוגי השירותים והקווים וכל סוגי ההתראות, ולפי מספר ההתראות נחייב את החשבון.

מחיר שירות התראות שיחה
מחירון השירות: תשלום חודשי על בנק התראות + חיוב על התראות חורגות

דוגמה 1 להמחשה: בקו וירטואלי הוגדרה התראץ SMS מסוג: שיחה נכנסת שלא נענתה. במהלך החודש באותו קו וירטואלי היו 150 שיחות שלא נענו וכנגדם נשלחו 150 מסרונים. באותו חודש חוייב הלקוח רק בעבור המנוי החודשי (10 ש"ח + מע"מ). היות ומספר ההתראות לא עבר את ה-200 הכלולות, לא היה חיוב על התראות חורגות.

דוגמה 2 להמחשה: לקוח בעל קו סלולרי אחד ושני מספרים וירטואליים הגדיר בכל 3 הקווים התראות על שיחות נכנסות (גם נענו וגם כאלה שלא נענו). בסוף החודש ספרנו את ההתראות והגענו ל-250 התראות בסך הכל ברמת החשבון. באותו חודש חוייב הלקוח 10 ש"ח + מע"מ בעבור המנוי החודשי ועוד חיוב על 50 התראות חורגות (מעבר ל200 הכלולות), לפי 5 אג' + מע"מ לכל התראה ובסך הכל 2.5 ש"ח נוספים + מע"מ בעבור החריגה.