בכל עת ניתן לבטל כל מנוי ואף לסגור את החשבון לחלוטין. כדי לבטל את החשבון נצטרך:
- לזהות אתכם ולוודא שבעל החשבון הוא באמת מי שמבקש ומי שמורשה לבטל שירות בחשבון או את החשבון כולו.
- להסדיר כל חוב כספי שיש למנוי כלפי אקסטרה בכפוף למדיניות הביטולים של המוצר\ים המבוטל\ים בטרם סגירת החשבון.
בהתאם לכך, בבקשה פנו אלינו בהודעת דוא"ל אל כתובת [email protected] וציינו אילו שירות או שירותים תרצו לבטל.
חשוב: את הבקשה יש לשלוח מהמייל שבאמצעותו נרשמתם לאתר.
זמן הטיפול בבקשה: עד 2 ימי עסקים. בסיום הטיפול נעדכן במייל חוזר בביצוע הבקשה.
עד קבלת מייל חוזר המאשר את הביטול, אין לראות בשירות או בחשבון מבוטל.