בכל עת ניתן לבטל כל מנוי ואף לסגור את החשבון לחלוטין. כדי לבטל את החשבון נצטרך:

  1. לזהות אתכם ולוודא שבעל החשבון הוא באמת מי שמבקש ומי שמורשה לבטל שירות בחשבון או את החשבון כולו.
  2. להסדיר כל חוב כספי שיש למנוי כלפי אקסטרה בכפוף למדיניות הביטולים של המוצר\ים המבוטל\ים בטרם סגירת החשבון.

בהתאם לכך, בבקשה פנו אלינו בהודעת דוא"ל אל כתובת [email protected] וציינו אילו שירות או שירותים תרצו לבטל.
חשוב: את הבקשה יש לשלוח מהמייל שבאמצעותו נרשמתם לאתר.

זמן הטיפול בבקשה: עד 2 ימי עסקים. בסיום הטיפול נעדכן במייל חוזר בביצוע הבקשה.
עד קבלת מייל חוזר המאשר את הביטול, אין לראות בשירות או בחשבון מבוטל.