אין התחייבות ואפשר לסיים את ההתקשרות בכל רגע. נשמח לתת לכם שירות כשתרצו להיות לקוחות שלנו, ונברך אתכם לשלום עם חיוך כשתחליטו שלא מתאים.
אם החלטתם לבטל את הקו או להתנייד לחברה אחרת, עדכנו אותנו כדי שנפתח את הקו לניוד ונעצור את החיובים.
אין עלות הצטרפות, אין עלות הקמה ואין עלות לסים. גם המשלוח של ערכת הצטרפות לא כרוך בעלות, אלא אם בוחרים באפשרות שליח עד הבית.
לא! כדי לעבור עם המספר אלינו, הקו צריך להיות פעיל בחברה אחרת וכך נוכל לנייד אותו אלינו. אם הקו יבוטל, לא נוכל "למשוך" אותו אלינו ואתם מסתכנים בלאבד את מספר הטלפון שלכם.
בהחלט כן, אפשר לנייד את המספר אלינו.
בטופס ההצטרפות בחרו באפשרות "ניוד מספר" ומיד לאחר השלמת ההזמנה תקבלו קישור לטופס ניוד מקוון - עליו יש לחתום מהמחשב או מהסלולרי (אין צורך להדפיס, אין צורך לסרוק).
כן, בטופס ההצטרפות ניתן לבחור האם לנייד מספר קיים או להקים מספר חדש מתוך מאגר מספרים שלנו.
אנחנו מאמינים גדולים בשקיפות ולכן כל המידע על כל חבילה מפורט לפרטי פרטים בעמוד החבילה. בדקו מה השימושים שלכם היום ברמת הבסיס (גלישה, הודעות, שיחות) ובחרו לאילו פיצ'רים אקסטרה שיש לנו אתם זקוקים ובחרו בחבילה שמתאימה לכם.
אם לא יתאים, תמיד אפשר לעבור לחבילה אחרת במחזור החיוב הבא ללא עלות וללא הגבלה.
בהחלט. אם החבילה שאתם נמצאים בה לא מתאימה לכם, אפשר לעבור לחבילה אחרת דרך האיזור האישי. השינוי ייכנס לתוקף במחזור החיוב הבא.
בראש כל עמוד מופיע קישור "הפעלת סים". מכניסים את קוד ההפעלה שקיבלתם בערכת ההצטרפות בטופס ומפעילים את הסים בקליק.
גם על גבי הערכה ששלנו אליכם מופיעות הנחיות ספציפיות כיצד להפעיל את הסים שקיבלתם.
ללא הגבלה. אפשר ואף כדאי.
בדרך כלל עסקים שבוחרים באקסטרה מובייל מניידים את כל הקווים של העובדים אלינו כדי ליהנות ממשק אחד מרכזי לניהול של כל הקווים בחשבון.
אנו שולחים כרטיס סים מתפרק לשלושה סוגים: סים רגיל, מיקרו סים ונאנו סים - אלה מתאימים לכל סוגי המכשירים.