חבילות סלולר

  • האם יש התחייבות?

    אין התחייבות ואפשר לסיים את ההתקשרות בכל רגע. נשמח לתת לכם שירות כשתרצו להיות לקוחות שלנו, ונברך אתכם לשלום עם חיוך כשתחליטו שלא מתאים.

    אם החלטתם לבטל את הקו או להתנייד לחברה אחרת, עדכנו אותנו כדי שנפתח את הקו לניוד ונעצור את החיובים.

  • מה עלות ההצטרפות לשירות הקו הסלולרי?

    אין עלות הצטרפות, אין עלות הקמה ואין עלות לסים. גם המשלוח של ערכת הצטרפות לא כרוך בעלות, אלא אם בוחרים באפשרות שליח עד הבית.

  • כדאי לבטל את המינוי שלי בחברה אחרת לפני שאני עובר לאקסטרה?

    לא! כדי לעבור עם המספר אלינו, הקו צריך להיות פעיל בחברה אחרת וכך נוכל לנייד אותו אלינו. אם הקו יבוטל, לא נוכל "למשוך" אותו אלינו ואתם מסתכנים בלאבד את מספר הטלפון שלכם.

  • האם אפשר להצטרף לאקסטרה ולשמור על המספר שלי?

    בהחלט כן, אפשר לנייד את המספר אלינו.
    בטופס ההצטרפות בחרו באפשרות "ניוד מספר" ומיד לאחר השלמת ההזמנה תקבלו קישור לטופס ניוד מקוון - עליו יש לחתום מהמחשב או מהסלולרי (אין צורך להדפיס, אין צורך לסרוק).

  • האם אפשר לבחור מספר חדש לקו הסלולרי?

    כן, בטופס ההצטרפות ניתן לבחור האם לנייד מספר קיים או להקים מספר חדש מתוך מאגר מספרים שלנו.

  • איך אדע איזו חבילה מתאימה לי?

    אנחנו מאמינים גדולים בשקיפות ולכן כל המידע על כל חבילה מפורט לפרטי פרטים בעמוד החבילה. בדקו מה השימושים שלכם היום ברמת הבסיס (גלישה, הודעות, שיחות) ובחרו לאילו פיצ'רים אקסטרה שיש לנו אתם זקוקים ובחרו בחבילה שמתאימה לכם.

    אם לא יתאים, תמיד אפשר לעבור לחבילה אחרת במחזור החיוב הבא ללא עלות וללא הגבלה.

  • האם אפשר להחליף חבילה?

    בהחלט. אם החבילה שאתם נמצאים בה לא מתאימה לכם, אפשר לעבור לחבילה אחרת דרך האיזור האישי. השינוי ייכנס לתוקף במחזור החיוב הבא.

  • איך מפעילים את הסים?

    בראש כל עמוד מופיע קישור "הפעלת סים". מכניסים את קוד ההפעלה שקיבלתם בערכת ההצטרפות בטופס ומפעילים את הסים בקליק.

    גם על גבי הערכה ששלנו אליכם מופיעות הנחיות ספציפיות כיצד להפעיל את הסים שקיבלתם.

  • האם אפשר לרשום יותר מקו אחד תחת אותו החשבון?

    ללא הגבלה. אפשר ואף כדאי.

    בדרך כלל עסקים שבוחרים באקסטרה מובייל מניידים את כל הקווים של העובדים אלינו כדי ליהנות ממשק אחד מרכזי לניהול של כל הקווים בחשבון.

  • איך אדע שכרטיס הסים בערכת ההצטרפות יתאים למכשיר שלי?

    אנו שולחים כרטיס סים מתפרק לשלושה סוגים: סים רגיל, מיקרו סים ונאנו סים - אלה מתאימים לכל סוגי המכשירים.

אין מענה מיידי מחוץ לשעות הפעילות
שמול
נחזור לזמינות בשעות הפעילות
tail-in
היי 👋
לפעמים הוואטסאפ לא נפתח בקלות דרך המחשב...
אני יכול לשלוח לך הודעה לוואטסאפ ונתחיל שיחה שם.
01:15
יצירת קשר
צ'אט
וואטסאפ